|
||||
|
||||
Verchroom adres Limburg
Ik ben nog opzoek naar een adresje hier in de buurt voor de boutjes en moertjes van OZ Turbo velgen te laten ontroesten en verchromen.
Weet iemand een adresje in Limburg? En wat zijn normaal de kosten voor iets van 130 boutjes en moertjes?
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 04-02-2011 at 12:50. |
|
||||
|
||||
hiervoor weet ik een super adres: Metamorfose in Reuver, even googlen voor de adresgegevens.
Hier heb ik ook verschillende sets bouten en moeren voor RS-en, RM's en OZ Turbo's laten slijpen, vernikkelen en verchromen. Wel de bouten zelf (laten) ontlakken en (laten) stralen. De OZ bouten laten zich super verchromen tov de RS en RM bouten.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Bedankt, ik denk wel dat ik weet welke jij bedoeld. Ligt die dicht bij het station?
Wat waren ongeveer de kosten voor het verchromen? En waar heb jij ze laten ontlakken, of heb je dit zelf gedaan. En als ik ze chemisch ontlak moeten ze dan nog gestraald worden? |
|
||||
|
||||
He Erik,
Dit is idd een heel goed bedrijf. Heb hier voor Richard ook BBS boutjes laten verchromen. Je kunt ze zowel zelf als ook daar laten glasparelen. Bedrijf ligt trouwens op industrie terein ""molenveld" in Reuver / Offenbeek. Prijs weet ik even niet meer, was niet echt heel goedkoop maar wel goed !! Succes.
|
||||
|
||||
Dan ga ik er maandag eens voor bellen, als iemand toevallig weet wat zoiets gaat kosten hoor ik het graag.
|
|
||||
|
||||
Heb voor me cabrio vanalles laten verchromen in Aachen (D)
http://www.damm-chrom.de/
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Schijnbaar dus toch maar goed dat ik de boutjes niet in de oud-ijzer bak geknikkerd heb?
|
||||
|
||||
Heb eens een belletje gedaan naar Reuver.
Kosten €1.25 per boutje en €0.50 per moertje. En volgens mij zitten er 32 boutjes per velg dus komt op €224,- uit totaal. |
|
||||
|
||||
Dan ben ik bang voor de kosten van 't verchromen van mijn BMX-je.
|
||||
|
||||
Zijn wel maar 2 wielen he.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
De wielen zijn van kunststof, die hoeven niet te blinken. Fietsje zelf wel.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb daar eens een belletje naar gedaan alleen zou het €2,5 tot €3,- gaan kosten per boutje. Denk toch dat het Reuver gaat worden. |
|
||||
|
||||
Die in Reuver heb ik ook eens gemaild voor BBS boutjes en kwam inderdaad ook op zoveel uit. Heb toen maar nieuwe gekocht. Was een stuk goedkoper.
Ik heb wel nog een nummer van iemand die ooit eens op markplaats adverteerde met vernikkelen van BBS boutjes voor ongeveer 85 euro met inruil van je oude. Ik weet ook niet of hij doet nog doet, maar misschien kun je hem eens bellen? Hij kwam uit Heerlen meende ik. Stuur anders maar ff een pb mocht je eens willen proberen te bellen. |
|
||||
|
||||
Je hebt een PM
|