![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() heb wat op t oog maar wil graag aankooptips.....
hij is van 1976...1600ls...incl. velgen....nieuwe apk....6 cm verlaagd...zou 90.000 gelopen hebben; heb em nog niet in t echt gezien omdat t een eindje van mij vandaan is dus.... linkje voor mooie foto nog eentje
__________________
https://www.flickr.com/photos/144549900@N05/ |
#2
|
|||
|
|||
![]() Direct doen dat ding is gewoon echt mooi..
kijkof de draag balk aan de binnen kant van je interieur niet door geroest is en onder je voor ruit. Is het een gerestaureerde wagen? of een 100% orginele? met de orginele lak? Last edited by Stefan2 : 12-02-2005 at 21:00. |
#3
|
||||
|
||||
![]() kom op mensen...heb tips nodig.......
ben zelf natuurlijk ook niet gek maar tips van berijders van type1 zijn altijd handig..... heb al wel mailtje naar en gestuurd dat we maar ens af moesten spreken dus...
__________________
https://www.flickr.com/photos/144549900@N05/ |
#4
|
||||
|
||||
![]() owkee.....
de bevestiging van de achteras wil nog wel eens gaan rotten of scheuren. onder de rubbers van de ramen, vooral het voorraam wil het metaal nog wel eens flink gaan roesten.. het is een 76er, die heeft nog het oude type deuren...naja..scharnieren enzo en slot volgens mij...let dus goed op hoe de deuren er aan toe zijn..deze deuren zijn namelijk minder goed te vinden dan de latere modellen.. de binnenspatborden aan de voorkant zijn vaak een probleem omdat de oudere types geen kunststof binnenschermen hadden.. kan je checken door in de voorste wielkasten te kijken naar de voorkant...of je voelt fftjes. de zijkanten van de frontplaat...dit zit dus aan de binnenspatborden..deze roesten dan vaak net zo vrolijk mee... natuurlijk de achterste wielkasten die zijn ook vaak verroest..vind maar es eentje waarvan ze nog gaaf zijn....vooral onder de "keienvanger" wil nog wel eens vuil en voch ophopen, waardoor het lekker kan gaan roesten... de achterste hoekjes van de achterste wielkasten...hier wordt ook vaak vuil en vocht opgehoopt of hebben spatlappers gezeten....zijn ook vaak verroest... de reservewielbak....haal het wiel eruit (als hij er in ligt) en kijk naar de bodem van de bandenbak..helemaal achteraan willen ze ook wel eens materiaal verliezen..ga ook fftjes onder de auto liggen of het aan de buitenkant ook rot.. sleepoog aan de achterkant (aan de voorkant valt vaak mee) wil ook wel flink gaan roesten... bij de oudere types gebruikten ze bij de fabricage nog niet (of niet zoveel) holle ruimte beschermer...dus check ook ff de dorpels.... de bodem van de golf 1 is meestal wel hard...wel heb ik eentje gehad en heb er meerderen gezien die LINKS VOOR wilden gaan rotten..blijft water staan ofzo... tankvulhals...deze is gewoon van metaal en is ook vaak verrot... tankvulopening... accubak....deze wordt vaak aangetast door het accuzuur.... zo...klinkt niet zo leuk allemaal heh ![]() ik weet niet hoeveel je voor de auto moet geven, maar `t ligt vaak allemaal aan de staat van de auto (duh)....`t is wel een apart ding en zeer mooi ding...er mag altijd wel wat roest aan zitten hoor...je vind ze haast niet zonder... nou.... ik hoop dat je hier wat aan hebt
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#5
|
||||
|
||||
![]() kijk daar heb ik wat aan.....
hij zou 1850 eurootjes moeten gaan kosten met nieuwe keuring en eventueel een gti interieurtje.....is idd niet zoveel volgens mij dus ga wel ff goed opletten op valkuiltjes....
__________________
https://www.flickr.com/photos/144549900@N05/ |
#6
|
||||
|
||||
![]() viel mij trouwens op dat de achterplaat aan de onderkant en de dorpels in de tectyl zitten,,of zwart zijn gespoten....dit KAN natuurlijk voordelen hebben, maar kan ook zijn om de potentiële koper te misleiden....
1850 euro vind ik op zich wel een nette prijs..`t is net wat je er voor over hebt heh.... gewoon fftjes kijken.. weet wel..ze staan er soms ook wel op voor 850...en dan heb je een 78er.... dus...kiek moar eem` ![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#7
|
||||
|
||||
![]() ik zit net een beetje te kiek`n op marktplaats...en kan er zo een paar door linken die ook belastingvrij zijn en gewoon rond de 1000 euro te koop zijn....
ik vind (lees goed IK vind ![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#8
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is de LS de meest luxe uitvoering voor die tijd. Later kwam pas de GLS.
__________________
The best way is a VW Golf S16 ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() als ik zo die gast begrijp( niet dat ie n og snel reageert) is de golf of al verkocht of hij loopt gewoon te klooien....maar goed..ik heb em ff uit mijn hoofd gezet.....eerst gaat er een appartementje komen.....
![]()
__________________
https://www.flickr.com/photos/144549900@N05/ |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet je daar ook nog aankooptips voor hebben? ![]()
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#11
|
||||
|
||||
![]() nee niet nodig...
![]()
__________________
https://www.flickr.com/photos/144549900@N05/ |