|
|||
|
|||
Passat 3bg 2003 1.9 TDI automaat vibreert
Hallo,
sinds kort heb ik een passat (nog niet geshowt op het forum ) het betreft: Passat 3bg 2003 1.9 TDI automaat (4bak) auto rijd super, maar gister begon hij te vibreren bij rustig optrekken! dit begint bij zo`n 50km/h even. bij constant +/- 80km/h rijden blijft hij licht vibreren, ook schommelt het toerental. (alsof de bak twijfelt over de versnelling) zodra ik het gas intrap of loslaat houd het trillen op. ook vind ik het verbruik vrij hoog (+/-1:13) ja ik ben een rustige rijder.... iemand die hier bekend mee is? gr Menno |
|
|||
|
|||
Het verbruik is zeker aam de hoge kant.
Het is een 100 pk versie denk ik? Dan moet 1 op 18 zeker haalbaar zijn zonder al teveel moeite. Ik zou hem even laten uitlezen. Ben je ook aangemeld bij www.vwpassat.nl ? Ik zou dit probleem daar ook even voorleggen. Last edited by dieselaar : 15-12-2013 at 19:59. |
|
||||
|
||||
Ik zou hem eerst eens uitlezen. Op internet vragen naar deze 'vage' klacht met diverse oplossingen werkt niet zonder minimaal een uitleesrapport.