Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-03-2011, 10:37
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default koppakking lek dan gelijk maar webers

Zoals de titel het al zegt de koppakking lek van de gu motor gelige drap in de motor (er zal eens iets heel blijven bij mij).
Ik wilde op de gu motor al dubbele webers plaatsen volgen mij heb ik 45ers liggen nu is mijn vraag wat kan ik aan de kop doen om dit nog beter op elkaar af te stemmen ik dacht sowieso al een een scherpere nokkenas en om het vliegwiel iets te laten draaien iemand ervaring. het moet wel rijdbaar blijven want mijn vriendin rijd er dagelijks mee (20 km). de carburateur zijn staande. het onderblok zit op ongeveer 2 ton.
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #2  
Old 27-03-2011, 10:45
Syncro86 Syncro86 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 156
Default

Als je een motorblok gaat tunen is het van belang dat alle onderdelen het wel aan kunnen. Met andere woorden, je kunt je geld beter erin steken een 16v blokje te nemen en die te reviseren. Daar krijg je veel meer winst mee dan een oud 8v blokje op te voeren, en na 10.000 km een vastloper te hebben.

Maar dat is mijn persoonlijke mening
Reply With Quote
  #3  
Old 27-03-2011, 13:43
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

Quote:
Originally Posted by Syncro86
Als je een motorblok gaat tunen is het van belang dat alle onderdelen het wel aan kunnen. Met andere woorden, je kunt je geld beter erin steken een 16v blokje te nemen en die te reviseren. Daar krijg je veel meer winst mee dan een oud 8v blokje op te voeren, en na 10.000 km een vastloper te hebben.

Maar dat is mijn persoonlijke mening

het gaat hier niet over een puch maxi

vliegwiel moet ook niet te licht worden,dat gaat je vriendin niet leuk vinden denk ik....evt zou je naast de snelle nokkenas de kop kunnen laten flowen.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #4  
Old 27-03-2011, 14:53
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

ik had al in gedachten om de kop ff weg te brengen naar emming voor de zekerheid ff laten vlakken en mischien de poorten laten flowen de kosten moet eigenlijk niet uit de hand lopen vorig jaar al in de variant een pd ingebouwd was ook al niet goedkoop.
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum