![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht:
wie kan of wie weet een adres welke nog 18.2 platen kan drukken? dus de kleine USA platen. Let op: op mijn kenteken staat GEEN 18.2 aanduiding, vroeger kon de plaatselijke automaterialen zaak hier in de buurt dit nog maar doet dit niet meer zonder geldig kenteken. wie kan me helpen??
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Net op de site besteld...ben benieuwd.....kom je maar op 1 manier achter en dat is bestellen :-)
ik las ergens wel dat het een partner is van www.wittekentekenplaat.nl op deze staat wel met nadruk dat 18.2 alleen wordt gemaakt op afspraak en op vertoon van kentekenbewijs. op de funplaten site spreken ze hier niet over, dus besteld en met ideal betaald....ik wacht op ............
|
||||
|
||||
![]() vorige week de platen ontvangen.
prima levering en super snel (binnen 2 werkdagen) Dus een aanrader!!!!
|
||||
|
||||
![]() foto's?
|
||||
|
||||
![]() Dutch_Jetta_Gt hier op het forum kan ze regelen voor 15,- per stuk. ik heb ze ook. ze zien er zeker goed uit, gewoon origineel.
![]()
jetta mkII 1.3 ---> 1.8 (gone) jetta mkV 2.0 fsi aut. (Daily) Old vw's don't die, they just get lower. Last edited by haakie : 08-04-2011 at 18:27. |