|
|||
|
|||
Ruurd zn nieuwe Project golf mk1 gti 1980 !
Na het besluit te hebben genomen om de golf g60 in onderdelen te verkopen.
Heb ik een nieuwe daily gekocht. Dit omdat ik ook graag volgend jaar met de vr6 wil gaan rijden. 3 autos in de wegenbealsting + gezin was voor ons te duur. Daarom een gti gekocht met kleine achterlichten 1980. En met een orgineel schuif dakje. En de orginele 1.6 gti 110pk ligt er ook nog in. De plannen met de mk1. Orgineel schots ruitjes interieur. Achterbank zit er al in, alleen de voorstoelen ontbreken helaas. Orgineel gti stuur spucknaf (ligt al klaar) Stalen bumpers. Andere kleur Andere grill orgineel gti met rode rand (ligt ook al klaar bedankt edwin). Andere knipperlichten witte. (Liggen ook al klaar). Ding op de motorkap eraf en dak. Orginele bestickering er weer op. Dus zijkant en achterklep. Dat komt pas als hij opnieuw gespoten is. En een supersprint uitlaat systeem. En naatuurlijk BBS RS En een schroefsetje. Hier alvast een foto, van hoe ik hem heb gekocht. Meerdere volgen natuurlijk.
Last edited by fire and ice vr6 : 08-11-2009 at 20:08. |
|
|||
|
|||
mooie wagen heb ook nog in twijfel gestaan om deze te kopen. succes er mee vr gr stefan
|
|
|||
|
|||
mooie auto ruurd, succes ermee.
|
|
||||
|
||||
plannen klinken goed....kom hem maar eens showen als je in de buurt bent
|
||||
|
||||
leuk!
is het origineel af fabriek een gti? dan is het wel echt zonde als je der een g60 gaat inpompen, had je toch beter een niet-gti gekocht vind ik |
|
||||
|
||||
mooie aankoop ruurd succes ermee word vast een coole car.
|
|
|||
|
|||
Die heeft hier een tijdje op de sloop gestaan zo te zien...moest wat reparaties aan gebeuren toen..
Zo op de foto te zien leuk wagentje Succes ermee! |
|
|||
|
|||
Quote:
ja is een echte orginele gti vanaf de fabriek. duitse papieren zit er ook nog allemaal bij. alleen de orginele kleur heeft die niet meer jammer genoeg maar dat krijgt hij wel weer en tja motor plannen zijn een g60 er in hangen maar kan nog veranderen is misschien wel jammer maar maak de motor eerst mooi klaar en zien we wel wat ik doe.
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit
plannen klinken ook goed
|
||||
|
||||
Gave kleur! En erg leuke autotje!
|
|
||||
|
||||
nice de grille staat hem goed en ook dat het lelijke ding van het dak af is ook!!
|
|
||||
|
||||
zender spoilertje er nog af.. en dan is het al wat
|
||||
|
||||
Mooi apparaatje zo
Zal zelf deze kleur erop houden en dan gewoon alle GTI kenmerken erop flikkeren, met stalen zwarte bumpertjes... Rood biesje porum echt goed bij dit kleurtje! Als je er toch mee bezig gaat, dump dan direct dat verschrikkelijke klotenantennetje.... |
|
||||
|
||||
Mooie 1 zeg
Leuke plannen ook. Gr Pim Quote:
Dit is wel weer slap gel@l natuurlyk hé
|
||||
|
||||
Mooie auto Ruurd
Mooi zo maken zoals je tegen me zei En gooi de g60 der maar in koop ik de EG Ik hou dit project in de gaten . Gr Siep Last edited by siepgti1978 : 18-10-2009 at 13:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
spijt?? je grille stukjes zijn er ook |
|
||||
|
||||
mooie gti! Je plannen klinken goed
Ik vind dit kleurtje best wel gaaf! maar wat was de orginele kleur dan? |
|
||||
|
||||
Quote:
@golf16v: waarom is 't bij een GTI zonde om er 'n G60 in te bouwen en bij een gewone Golf 1 naar jouw mening niet? Ik vind dat 'n beetje 'n vreemde redenering... Om mijn eigen Golf 1 (1500 automatic) effe als voorbeeld te nemen, hiervoor had ik opeenvolgend 2 originele W65 Pigo's (1x lhasagroen, 1 x alpinewit) in mijn bezit, was dus de mooie DX power gewend, na een jaar Golf 1 loos te zijn geweest heb ik me dan die 1500 automatic gekocht (échte GTI's in een tamelijk goede toestand waren me inmiddels veel te prijzig), de prestaties hiervan zijn natuurlijk veel minder, een motorswap zou vrij makkelijk gaan omdat er af fabriek dus al 'n "big-block" inzit, m.a.w. de motorsteun aan de distributiezijde hiervoor op de goede plaats zit, maar geen haar op mijn kop (en dat zijn er veel) dat eraan denkt vanwege die reden hier in een G60 te monteren, ook geen DX...omdat ik dat gewoon jammer ervan vindt. (overigens: wat anderen met hun auto's doen moeten ze maar zelf weten) @fire and ice vr6: leuke GTI, maar is jammer dat die niet meer in de originele kleur is. Als je graag wil weten welke kleur de originele was moet je even met vermelding van 't volledige chassisnummer 'n mail schrijven in 't duits (of in 't engels) naar 't volgende mailadres: history@volkswagen.de die dienst is gratis!
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 18-10-2009 at 17:26. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag even een blokje om geweest met ruurd.
Auto rijdt super mooi, een een mooi geluidje in. |
|
|||
|
|||
Quote:
rijdt echt beter als die ander mk1 gti die ik vroeger had.