|
|||
|
|||
2.0 16v, 1.8 16v, 02A, supersprint, Wossner, CAE-shifter
Prijsaanpassingen en nieuwe foto's toegevoegd
Omdat m'n auto economisch total-loss is verklaard, zijn de plannen van de baan. En heb ik een werkplaats vol onderdelen welke weg mogen. -2.0 16v 9A compleet in delen. Zeer nette motor met 132.000km, revisie kop met nieuwe uitlaatkleppen 4000km gelopen, Management, etc. €500,-Gereserveerd -02A G60 versnellingsbak met assen. Komt van een Corrado met achterschade af. Bak heeft omme nabij 145000 gelopen. €250,- -Fusee's van een Golf 1 GTI. Om dikke aandrijfassen te kunnen steken. Deze had ik nodig omdat de assen van mijn jetta 1.3 te klein zouden zijn. €150,- Gereserveerd -Complete 1.8 16v KR, 127.500km. €500,- -Kent cams nokkenas tandwiel, gloednieuw, €100,- -Wossner turbo zuigers voor 2.0 16v 9A gloednieuwe in doos, €650,- -Sprinter intercooler €75,- -Ik heb ook nog een lederen golf 1 interieur, een originele Mk1 golf gti '79 rollend kas en nog veel meer spullen. Pm bij intresse, er kan over prijzen worden gesproken. Gr, Pim Last edited by Tjaap : 09-02-2011 at 16:02. |
|
|||
|
|||
Kan mijn topic op geschoond worden tot de begin post.
Foto's bijgevoegd Gr, Pim |
|
||||
|
||||
Wat is de vraagprijs voor de carroserie.
gr ruud |
|
||||
|
||||
Wat moet die G60 inlaatspruitstuk kosten?
|
|
|||
|
|||
Casco €1250,- dit is voor het hele casco met leren intrieur en complete bekleding, dashboard etc.
G60 inlaat €150,- incl fuelrail en injectoren. Prijs casco bespreekbaar |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Up en aangepast!
|
|
||||
|
||||
nokkenas tandwiel voor een 16v kr?
en toevallig een motorkabelboom van een KR liggen? |
|
||||
|
||||
Wat vraag je voor de metertjes?
|
||||
|
||||
Wat voor onderstel ligt er onder de golf op de foto? Te koop?
|
|||
|
|||
@Nuythuh, Ja is voor een KR. De kabelboom moet ik ook nog wel hebben liggen.
@Tjeerd, Metertjes incl console en kabelboom €150,- of goed bod. Onderstel is een schroefset maar dat is niet veel meer. Gr, Pim Last edited by SjefG40 : 07-02-2011 at 17:42. |
|
||||
|
||||
oke!
Kan je even voor die kabelboom kijken? |
|
||||
|
||||
Waar heb je die tussenpijp gekocht voor de 16v spagettie?
Deze zoek ik nl nog. MVG |
|
|||
|
|||
gewoon bij supersprint.
Kabelboom is nog aanwezig gr, Pim |
|
||||
|
||||
Tnx heb em gevonden,