#1
|
||||
|
||||
Cabby valt uit
Goede avond,
Search functie gebruikt maar kan geen soort gelijk probleem vinden Sinds dit weekend valt mijn golf uit bij het nemen van een bocht. Waarbij het vaker bij een bocht naar rechts gebeurd dan een bocht naar links. Ook sommige drempels lijken het probleem te veroorzaken. De ontsteking of de brandstof toevoer lijken onderbroken te worden als het gebeurt, wanneer ik het contact uit en vervolgens aan draai loopt de auto weer Wie weet wat het kan zijn? -bdp sensor -massa probleem -brandstof relais -ecu -contactblokje -hallgever Info '94 1.8 8V AAM 170k bij 165k grote beurt gehad incl rotor verdeelkap bougies alsvast bedankt
__________________
Why ride high if you can fly low.... Polo sold Volvo's sold MK3 Cabby daily ride GSXR in progres Last edited by polo1983 : 20-01-2011 at 17:14. |
#2
|
||||
|
||||
Kleine update van het grote probleem.
Het probleem: Motor slaat af tijdens het rijden, lijkt op geen ontsteking of geen brandstof. Komt voor bij: -Snel nemen van bochten en rotondes geen verschil tussen een bocht naar links of rechts. -Snel genomen drempels -Hoge snelheid snelweg en een klein hobbeltje Oplossing tijdens het rijden wanneer dit gebeurd is sleutel naar 0 positie draaien en vervolgens weer op contact, de motor pakt dan direct weer op. Ook lijkt het erop dat het uitvallen zich vooral bij een warme motor voordoet. Tot nu toe gecontroleerd bij koude motor: -Aan de sleutel morrelen -Contactblokje + kabelboom bewogen -Relais stevig bewogen en tegen aan getikt zekeringen ook gedaan Tot nu toe gecontroleerd bij warme motor: -Alle stekkers en kabels in de motorruimte bewogen -Met de sleutel spelen morrelen tijdens het rijden Iemand een idee???
__________________
Why ride high if you can fly low.... Polo sold Volvo's sold MK3 Cabby daily ride GSXR in progres |
#3
|
|||
|
|||
Bekijk je opvoer pomp eens, ik had ook zo'n soort klacht met mijn golf 2. Deze had er gewoon willekeurig last van en niet in bochten ofzo.
Als je je contact aan en uit doet word er namelijk effe een stroompje gezet op die opvoerpomp en toen was het weer tijdelijk weg. Ik bedoel dus dat ding in de benzinetank aan je vlotter! Kost echt geen drol op de sloop... Succes
__________________
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V |
#4
|
|||
|
|||
Kijk eens naar relais 109, wil nog weleens kopot gaan!!
|
#5
|
||||
|
||||
Dank voor de reacties, van het weekend eens naar de sloop wat onderdeeltjes scoren.
en kijken of het probleem dan weg blijft. Hou jullie op de hoogte.
__________________
Why ride high if you can fly low.... Polo sold Volvo's sold MK3 Cabby daily ride GSXR in progres |
#6
|
||||
|
||||
Gisteravond een nieuw brandstofpomp relais er in geduwd maar gaf geen verbetering dus de oude maar weer gemonteerd.
Toen ik vanmorgen naar het werk reed is hij 3x uit gevallen. Eerst was het voldoende om de sleutel terug naar 0 te draaien en vervolgens weer op contact maar die truc werkt niet meer, ik moet nou even wachten 30 tot 60 sec voordat hij weer aanslaat??? Verdenk nou het 109 relais, die ga ik strak in de pauze ff bekijken. en voor de terug weg even door verbinden.
__________________
Why ride high if you can fly low.... Polo sold Volvo's sold MK3 Cabby daily ride GSXR in progres |
#7
|
||||
|
||||
Relais 109 niet aanwezig in de auto weet iemand welke het wel is voor de ecu?
__________________
Why ride high if you can fly low.... Polo sold Volvo's sold MK3 Cabby daily ride GSXR in progres |