|
|||
|
|||
[B]Golf Mk2 Rood 1.3 Kat 1990[/B]
Mijn golf MK2 aangeboden als onderdelen/knutsel auto. rijdt prima maar is afgekeurd op apk op de volgende punten.
--------------------------------------------------------------- APK - Stuurhoes - Lekke uitlaat (voorpijp) - Lekke rem cilinder links achter (remverschil 60%) remschoenen zijn vervangen. --------------------------------------------------------------- Rijdt prima start goed geen roest in bodem,enz kleine plekjes op motorkap en achterklep. --------------------------------------------------------------- FEITEN - 4 Bak - 200.000 KM gelopen iets meer. - Rood - 1,3 Kat - Apk tot 29-01-11(voorbij) - Manhatten uitvoering - 4 Goede banden + 2 Goede normale grote reserve wielen - Kenteken XZ-79-JY - +- 200 Euro of hoogste bod - Auto staat in Driebergen-Rijsenburg (Utrecht) --------------------------------------------------------------- Nog vragen Mail Mknippenberg@gmail.com Het rood is wat vaal geworden heeft nieuwe koplampen nieuwe knipperlichtjes, je krijgt er nog 3 extra bij niet de lampjes maar de casing (had ik nog liggen nieuw) Footo's http://www.flickr.com/photos/bulder...tje/5401089042/ Last edited by bulderbostbiert : 30-01-2011 at 16:25. |
|
||||
|
||||
Waar staat de auto?
|
|
|||
|
|||
Driebergen, Utrecht *Aangepast
|
|
|||
|
|||
was dat het enige voor de apk? zo ja heb ik er wel interresse in....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dit waren inderdaad de enige punten verder loopt de auto als een zonnetje. Heb er alleen het geld niet voor als student heb ik ook nog genoeg andere kosten en is de auto eigenlijk overbodig. |