|
||||
|
||||
ACneus
k ben dus Anne 18 jaar oud woon in Goes (Zeeland) en zit momenteel nog op school (2e monteur) ik loop stage bij de ford en loop op zaterdag rond bij de subaru dealer
mijn liefde voor auto's is begonnen met een Scirocco...en sinds dien kan ik eigenlijk nergens meer over praten dan auto's (tenzij je mijn slap geouwehoer ook mee telt :p) momenteel zelf vrij auto loos :'( (echt klote...ik verdien zo veel, maar ik krijg zo weinig) maar gelukkig heb ik een hele lieve vriend waarbij ik help met het opknappen van zijn golf mk1 maar ik denk dat mijn aanstaande tweede liefde ('rocco' en/of golf) er ook moet aan geloven, want ik blijf nooit standaard rijden dat weet ik nu al :P ik was al eerder aangemeld bij een ander forum om meer 'inside information' en nieuwtjes op te kunnen vangen van het mooiste merk in de wereld...maar dat viel toch wel vies tegen helaas! dus bij deze meld een vag verslaafde auto chick zich! mazzel groetjes Anne |
|
|||
|
|||
heee vriendin,
jaja we komen dr wel! de 1 gaat weer brullen hea, dankzij je harde hulp kus, je hele lieve vriend |
|
||||
|
||||
Welkom en foto's graag.
|
||||
|
||||
Hé, ik was vandaag nog by de Ford om mn Polo te keuren by Vincent.
Welkom op t forum, weer n paar Zeeuwen erby Gr Pim
|
||||
|
||||
Quote:
haha das toevallig! ben er normaal alleen op donderdag en vrijdag ik heb je wel eens door goes zien rijden dan! je valt wel op met je rode velgjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik je net gemist, gelukkig dat ik alleen opviel door mn velgen en niet door mn rygedrag
|
||||
|
||||
Quote:
hahahaha gank is alles! |