|
|||
|
|||
relatief goedkope usa golf 3
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...90pk-airco.html
prijs is niet verkeerd. .alleen jammer van de tjoening rommel |
|
||||
|
||||
wel allemaal makkelijk verwijderbare tjoeningshit.leuk ding,valt nog wel wat van te maken voor die prijs.....
|
|||
|
|||
tjoening is zo te vervangen, kleur is goed! En de prijs is helemaal. Als hij niet rot is tenminste!
Wat is dat toch dat die USA uitvoeringen zo zwaar wegen, deze weegt ook al 1120 kg en dat voor een 1.8i.
|
|||
|
|||
dikke bumpers, beker houder etc
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja, die bekerhouder doet het hem!
|
||||
|
||||
Die gast heeft er niet één maar twee van die Ambi meur dingen in t kachelrooster geramd!!!!!!!!!!! die geur krijg je er nooit weer uit , voor je die geur weghebt mag je de auto wel laten uitbranden !
Ik heb ook wel eens van die auto's op t werk ,en dan meten ze uit de brandende zon naar binnen worden gereden , ik zit dan met t spuitmasker op in de auto Maar hij heeft t zelfs voor elkaar gekregen om van die heldere knippers te pas te krijgen in een usa bumper .............hopelijk is ie niet aan t dremelen geweest omdat voor elkaar te krijgen .
|
|||
|
|||
deze heeft al vaker te koop gestaan op mp. Deze eigenaar spreekt alleen nog slechter nederlands dan de vorige.
|
|
|||
|
|||
een aliebaba lijkt me
|