|
|||
|
|||
import met andere motor dan op papier
heel veel topics t vinden over motorombouw, en over import, maar niet de juiste antwoorden..
OOK de rdw site brengt geen duidelijkheid... en mail van hun is stanaard mail... mijn vraag: Stel je koopt een auto in het buitenland legt hier een andere motor in en dan ga je deze auto aanbieden voor import... ( of je komt em in het buitenland met andere motor dan op papieren staat.... Is dit mogelijk... zonder problemen... of wordt dit dan lelystad keuring?? ervaringen?? |
|
|||
|
|||
weet alleen voor je dat de rdw mij adviseerde om de mijne met de orginele motor in te voeren.......
Omkeuren was geen probleem, maar invoeren met een motor die niet bij de auto hoorde was een ander verhaal.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is zeker mogelijk ik ken iemand die een cabrio heeft ingevoerd met een 16v der in geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
Dat is idd een voorbeeld maar idd een "oudje" en daar zijn ze iets makkelijker mee..
he zou hier gaan om een 2003 auto.. |
|
||||
|
||||
Bij mijn oudje ook prima gelukt, ingevoerd met meteen een andere motor en brandstof.
2003 wordt al iets lastiger. Dan moet je sowieso al aan een typegoedkeuring voldoen i.p.v. enkel aan de permanente voertuigeisen.
|
|||
|
|||
wordt dus import met daarna een retourtje lelystad denk ik..
|