|
||||
|
||||
Gele koplampen
In mijn kever zou ik graag gele koplampen hebben.
Ik bedoel dus geen geel licht maar echt de koplamp zelf. bijv. zoals dit: Nu is dit bovenstaande photoshop , maar vroeg me eigen dus af of dit ook in het echt bestond. Ik weet dat er ook film is die je erover kunt plakken of mss zelfs wel dat je ze kunt spuiten ?? Maar had ze liever int echie gehad zeg maar. Heb hiervoor dan ook al verschillende sites afgegaan maar ben ze echter nog niet tegen gekomen. Ook heb ik hier de zoekfunctie een keer geraadpleegd maar ook deze kon mij niet veel wijzer maken. Vandaar dus dan ook hier mijn vraag of ze wel bestaan enzo ja ..., iemand een idee waar ik deze kan halen ?? Bvd , VWB |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thanx voor de snelle reactie. (beetje leip om jezelf te quoten) Echter ...,
Quote:
Last edited by VWB : 02-12-2010 at 16:47. |
|
|||
|
|||
denk ook dat dit eigenbouw is heb ze ook nog nergens tegen gekomen.
Kan ze wel voor je in de doorzichtig gele lak voor je spuiten mocht je een setje willen.
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ., thanx voor het aanbod , maar mochten ze nu inderdaad niet te koop zijn denk ik dat ik opteer voor een filmpje ipv spuiten. Daarbij denk ik dat ik zelf ook wel instaat een spuitbusje te hanteren! Maar zoals gezegd ... tis een vriendelijk aanbod! |
|
|||
|
|||
Wordt niet met de spuitbus gedaan meer met speciale lak die voor glas geschikt is en licht doorlatend.
geen autostyle zooi dus
|
||||
|
||||
Ik weet dat de mercedes w123-serie gele lampen heeft die passen in een 411/412, maar deze zijn kleiner dan die van de kever, bus en type 3. Heb je al op VW webshops gekeken?
|
|
|||
|
|||
wij spuiten het glas eerst in een speciale glas ets primer
daarna gaat er blanke lak op met gele candy erin elke kleur is mogelijk ik ga binnen kort mijn eigen polo 6n heldere koplampen doen en een setje golf 2 |
|
||||
|
||||
Gele koplampen (geel glas) was vroeger in Frankrijk nogal eens gebruikelijk.
Je zou eens kunnen kijken op de Franse marktplaats?
|
||||
|
||||
Is er geen zwarte folie te verkrijgen ??
Vette shit
|
||||
|
||||
[QUOTE=Oudelut]Gele koplampen (geel glas) was vroeger in Frankrijk nogal eens gebruikelijk.
Was niet zozeer gebruikelijk maar verplicht. Is in frankrijk tijdens de 2e wereldoorlog ingevoerd zodat ze duidelijk het verschil konden zien tussen de eigen franse bevolking en de duitse troepen. Deze regel is pas in 94 weer afgeschaft. |
|
|||
|
|||
zo ver als ik weet zijn de lampen van een golf 2 even groot
heb ergens gelezen dat het met kleine mods er zo in past en heb er zelf ook over gedacht maar ben over gestapt naar liggende lampen en dit zijn Koplamp unit Rossi bij paruzzi bestel nr 597 |
|
|||
|
|||
golf 1 lampen passen golf 2 niet.