|
|||
|
|||
golf1 en golf2 gti onderdelen
golf1
radiateur met koelfan voor golf1 gti 45 euro branstofpomp met drukaccumulator voor golf1 gti 47,50 stuur golf1 gti met kleine naaf 35 euro grill golf1 met vw embleem er zij een of twee lipjesaan de bovenzijde afgebroken 20 euro ruitenwissermotor met mechaniek voorahcterklep golf1 12,50 euro handvaten voor aan B stijl golf1, komen uit gti. kleur zwart, 25 euro hoedenplankdragers uit golf1 kleur zwart. 25 euro achterpanelen uit golf1 gti, skai leer. 25 euro nette kofferbakmat golf1 gti. 25 euro polyurethaan motorsteunvulling golf1 distributiezijde 15 golf2 gti stationair regelklep golf2 gti 16v kr 17,50 euro koudestart golf2 gti 16v kr 27,50 euro ecu golf2 16v kr motor 25euro dynamo 16v kr met steun, 27,50 euro ABF cilinderkop zonder nokkenassen en klepstoters 225 euro carbonair luchtfilterset voor golf4 tdi 75 euro of een goed bod voor foto's kijk naar mijn link op marktplaats foto's marktplaats Last edited by besseling77 : 21-12-2010 at 14:29. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Dynamo 16V
Quote:
Hey ik ben nog op zoek naar een dynamo voor een 16V met die stuurbekrachtigingssteun. Nu woon ik alleen een beetje ver weg, in Zwolle, maar stuur je ook onderdelen op, nadat ik eerst het geld overgemaakt heb natuurlijk?? Ik hoor het graag, gr. Michel Beernink |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb interesse in de brandstofdruk accumulator m.v.g luciano |
|
|||
|
|||
Quote:
Roden > Zwolle ....is tegenwoordig al ver |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig ook een verlichting schakelaar voor een mk1?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de herhaling je vervuilt een topic... |