|
||||
|
||||
Verherbouw ruimte gevraagd voor een paar weken max
Hey,
Ik wil in maart (of april) mijn auto laten herspuiten en nog wat geinige gadgets inbouwen. Probleem is dat ik thuis niet echt de ruimte heb en buiten werken in deze tijd vh jaar geen optie is. Het is zeker geen body off resto (wat niet eens kan met een zelfdrager maar goed) maar ik wil toch eigenlijk wel een chille afbouw, inbouw, opbouw ruimte hebben voor een paar weken zodat ik het op mijn gemak kan. Gezocht dus: Verherbouw ruimte in Eindhoven voor bepaalde tijd. Wie kan me hieraan helpen? Last edited by mike80sguy : 23-02-2005 at 21:29. |
|
|||
|
|||
eej mike, ik denk dat ik rond die tijd dat ook wil doen, maar dan me auto zelf rollen... heb ik dus ook ruimte voor nodig...
|
|
||||
|
||||
om maar ff op het "wat zie ik nou verkeerd: topic in te haken. Ik heb WEL geld en CONCRETE plannen (bijv spuiter geregeld, onderdelen besteld, binnen en onderweg). Dus ik moet echt ASAP iets hebben.
Ik heb overigens wel wat onderdelen te koop die niemand wil hebben ;-) |
|
||||
|
||||
Heb je toevallig al eens op marktplaats gekeken? Bij Auto diversen/onderdelen en dan autostalling/ garage?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja, geen electra nergens, gezien het al vroeg donker, koud, en ik ook wel muziek blief bij het werk is dat kut. Of je betaald een fortuin. |
|
|||
|
|||
Daarvoor heb ik een generator aangeschaft. Ik heb nl. ook geen elektra,maar nu wel door die generator.
|