|
|||
|
|||
gordels achterin Jetta 1
Hallo iedereen
Ik heb sinds kort een jetta van 1983. Maar er zitten geen gordels in vanachter. Ik ben ik al te weten gekomen dat dit niet verplicht is maar ik zou er toch graag gordels inbouwen. Ik heb al universele 3-punts gordels bestelt maar nu is mijn vraag waar ik deze moet/kan vastmaken. Alvast bedankt voor de hulp. Mvg, Wytse |
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb toen ook gordels achter in de jetta gezet (gewoon van een golf 1) Er zitten achter standaard gaten om de orginele gordels te bevestigen. -onder de achterbank -boven bank -in de kofferbak maar ik zou zo niet kunnen zeggen hoe dit moet met 3 punts gordels.. succes |
|
|||
|
|||
ik heb deze in de koffer en onder de achterbank al gevonden. Maar die bovenaan kan ik niet vinden.
Weet u waar deze zich juist bevinden? Mvg, Wytse |
|
||||
|
||||
Quote:
Een golf heeft geen driepuntsgordels vanachter, maar een buikriem, bij een jetta weet ik het niet zeker, maar dat is een golf met een kont dus verwacht ik ook dat die gwn buikgordels heeft en dus bovenaan geen bevestigingspunten heeft |
|
|||
|
|||
Een Jetta (Golf dan ook lijkt me) heeft wel een bevestiging voor gordels in de C-stijl. Een stukje boven het punt waar de bekabeling voor de achterruitverwarming uitkomt. Je ziet het niet heel goed, maar als je even voelt of met een zaklamp schijnt zie je het wel.
|
|
|||
|
|||
Om het dan helemaal duidelijk te maken :
onder de bank: in de stijl: in het koffer: ik hoop dat het nu duidelijk is waar ze normaal vast zitten, met de 3punts zou ik het verder ook niet weten. roy. |
|
|||
|
|||
Super bedankt voor de foto's het is me helemaal duidelijk
Heel erg bedankt iedereen voor de reacties en de info. Mvg, Wytse |