|
|||
|
|||
Waar zit de accu bij een Passat TDI uit 2003?
Precies zoals de topictitel luidt, vraag ik mij af waar de accu zit bij een VW Passat (TDI) uit 2003.
Dit omdat mijn eigen auto (Golf 2) met een lege accu op mijn werk staat en ik deze vanavond op wil halen met de auto van m'n vader (een Passat TDI uit 2003). Alleen heb ik net even onder de motorkap gekeken, maar snap er niks van.. kan de accu niet vinden. Als iemand een plaatje/foto of iets dergelijks ervan heeft, zou dat top zijn! |
|
||||
|
||||
Aan de bestuurderskant achter de koplamp onder de plastic kap.
|
||||
|
||||
Quote:
bij een golf 2 wel ja , bij een passat uit 2003 zit deze volgens mij gewoon in de waterbak onder de voorruit, in het midden zit een plaat met een + en een - erop die kan je opzij schuiven en voila een accu |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt helemaal.
|
||||
|
||||
Quote:
Hopenlijk niet een serieuze reply! idd onder de parafan(afdek plaat tussen motorruim en voorruit) |
|
||||
|
||||
Ik denk al... zit die bij een tdi op een heel andere plek dan?
|
||||
|
||||
Ik klinkte dit topic ook al aan van "heb ik iets gemist??"
Trek de kap open en je ziet 'm, echt geen rocket-science
|
|||
|
|||
Haha thnx guys, het probleem is al verholpen. Probleem was een beetje dat het donker was toen ik zelf onder de motorruimte keek en dat ik het dus allemaal niet zo goed kon zien. Bij daglicht was het me zelf denk ik ook wel direct opgevallen, want op de plaat waar hij onder zit staat ook gewoon een klein plaatje van een accu.
Beetje stom van me dus.. |