|
|||
|
|||
Vr6 Full Options
Ik verkoop mijn vr6, omdat we wat meer ruimte willen.
Hier kan je alles lezen: http://www.vr6clubholland.nl/forum/....php?f=3&t=1567 Data: Golf 2.8 VR6 05-1996 Km stand: +180000km (word nog mee gereden) Kleur: LC9Z Black Magic Perl effect Onderhoudsboekjes bijgehouden door dealer tot 143000km daarna zelf bijgehouden Origineel NL Kettingrevisie uitgevoerd bij 153903Km Ik ben de 3e eigenaar! * Leer + stoelverwarming * Climatronic * Cruisecontrol * Alles elektrisch * Blauwe instrument verlichting * Alarm (zonder storingen) * Highline deurlampen (Instap verlichting) * Lichter vliegwiel * Centrale vergrendeling, met afstandsbediening * 60/40 verlaagd dmw koni set van stroeve motorsport * Zwart gespoten inlaat * Sportuitlaat vanaf de kat inwendig 63mm merk Simons * Embleemloze grill * Gecleande (originele vw) bumpers dmv kunststof lassen * Green open air filter met Custom hitteschild * In overleg met autoradio Vr6 wordt verkocht op 17" Toora T312 velgen met goede banden +6mm Vraagprijs: 3999,- euro Tegen meerprijs ook de RH ZW1 velgen erbij te koop |
|
||||
|
||||
Ruilen tegen golf iv variant? staat te koop op het forum.
|
|||
|
|||
Nee, helaas.
Hiervoor in de plaats komt een passat 1.8T rond het bouwjaar 2002 Bedankt voor het aanbod |
|
|||
|
|||
Slot aub, is verkocht
|