|
|||
|
|||
Kent iemand deze mk2?
Kwam deze mk2 tegen en moet zeggen dat ik het buiten de achterklep een mooie GTI vind. De carrosserie lijkt me zo op de foto ook nog erg netjes zonder roest.
Weet iemand wat van deze mk2 af? Ben namelijk wel geïnteresseerd en wil graag een goede auto kopen, blijft toch nog aardig wat geld. http://link.marktplaats.nl/416511279 Mochten jullie positief zijn ga ik snel een kijkje nemen |
|
||||
|
||||
Golfje ziet er prima uit maar ik zou daar alleen nooit een auto kopen..
|
|
|||
|
|||
Waarom niet Erik M?
|
|
||||
|
||||
Is harmelen bij je in de buurt? Dan kun je het beste gewoon gaan kijken en zelf beoordelen wat je er van denkt.
Last edited by Erik M : 27-01-2011 at 08:49. |
|
|||
|
|||
Het is wel een stukje rijden vandaar ook mijn vraag of iemand deze mk2 kent
Als de mk2 maar goed is, dan maakt het niet uit dat het bedrijf wat minder is. Na enig gegoogle blijken ze vaak slechte rag bakken te verkopen. Ze kopen dus alles op wat er maar een beetje netjes uitziet en checken verder niks |
|
|||
|
|||
Quote:
+ 1 |
|
||||
|
||||
idd wel het laatste bedrijf waar ik een auto zou kopen
|
||||
|
||||
Blijkbaar toch mindere ervaringen..
Ben er een keer geweest kijken voor twee auto's maar ook niet rondgekomen. Lag niet aan het bedrijf. Ga gewoon kijken en als je nog interess hebt, wees erg op je hoede en inspecteer de auto flink op evt eerdere schade's en/of oplappingen.
|
|||
|
|||
Heb het bedrijf donderdag een mailtje gedaan om aantal inruilvoorstellen te doen wat hij terug zou geven hierop maar heb nog altijd geen antwoord gehad
Toch blijf ik het wel apart vinden dat niemand hier deze mk2 kent (zou toch verwachten dat hij weleens op meetings moet geweest zijn enzo), dus ik weet niet wat ik er nu van moet denken. Zal ze morgen eens bellen om meer info en erg voorzichtig zijn en deze mk2 dus niet zomaar kopen zoals jullie zelf allemaal al attenderen. Lakdiktemeter heb ik helaas niet dus schades en oplappingen controleren is al minder makkelijk. Maar zal de carrosserie zo goed mogelijk proberen te inspecteren, interieur, ophanging en motor. |
|
||||
|
||||
hoeft geen bekende golf te zijn hoor,bij ark word van 631 barrels 1 redelijke gebouwd meestal.ben er 1x wezen kijken bij een vr6,wat een verdriet.
|
|||
|
|||
Oei door de reactie van de Pul is mijn interesse eigenlijk meteen weg als dit bedrijf zo werkt en zeker voor de prijs die ze er voor vragen
Denk dat ik hem maar lekker laat staan en niet eens de moeite neem om te gaan kijken |
|
||||
|
||||
Bovendien kan een uitgeleefte ragbak door een goede autopoetser weer als vrijwel nieuw gemaakt worden...
Schades kunnen niet weg gepoetst worden, maar veel andere signalen wel...
|
||||
|
||||
ik zou daar nooit een auto kopen bij ARK SLOPERS!! mn broertje had daar een mk2 gti gekocht een 16v 2 dagen na de aankoop begon de olie overal langs te lopen dus weer terug gegaan , En toen is er een andere motor door ark erin gezet en 1 week later begon het blok te ratelen aan alle kanten toen was het ook einde verhaal vind het gewoon een stel prutsers bij mekaar daar!!