|
||||
|
||||
van wie is deze?
en is er een topic over? (de auto stelletje mafketels)
kreeg de vraag van een amerikaan, en ik zie regelmatig foto's maar heb geen idee van wie hij is.
|
|||
|
|||
misschien wel van die meisjes
|
|||
|
|||
Die auto ziet er echt geweldig uit Ben wel benieuwd naar meer....
De dames zijn ook niet verkeerd overigens..
|
||||
|
||||
Was er in de beschrijving van de originele foto niks af te lezen?
|
||||
|
||||
Volgens mij een foto van Budel, daar stond zo'n Pioneer truck ook nl.
ff graven
|
||||
|
||||
ja klopt, de pic is van budel...
maar ik heb de auto veel vaker gezien. o.a. met watercooled.nl watermark. maar kan nergens info of een thread vinden. amerikaan was vooral nieuwsgierig naar de kleur en of die ori is op de jetta.
|
||||
|
||||
Wat voor velgen zijn 't?
|
||||
|
||||
golf country chrome
|
||||
|
||||
Ook daarmee wordt ik via google zo 1-2-3 niet veel wijzer.
Is zeker de enige foto die je hebt?
|
||||
|
||||
nee ook deze:
|
||||
|
||||
Ook aan hand van 't kenteken niks wijzer geworden. Heb op kenteken en op 1980 Jetta GLI met en zonder die wielen gezocht, hier en op Google, maar niks gevonden.
Op kenteken is ie origineel wel groen, maar dat zegt niks natuurlijk. De kleur lijkt een beetje tussen die twee kleuren groen van de mk1 Jetta in te zitten. D'r was zo'n heel vaal groen, en zo'n blauw / groen. Dit lijkt een beetje een mengelmoes daarvan, wel mooi!
|
||||
|
||||
Inderdaad een mooi gebakje...
Over eigenaar weet ik niets en denk dat dit idd een mengsel is van de volgende 2 kleuren: Zal me raar voorkomen als dat een originele kleur is iig |
|
||||
|
||||
Volgens mij wel een orginele kleur of het moet al toeval zijn maar er rijden sowiezo twee jetta's rond met deze kleur in nederland. Eentje is deze GLI en er is nog een ik vermoed 1.5 maar dat is een automaat. Van de oud eigenaar van de GLI heb ik ooit een setje velgen gekocht en die heeft hem ook ingevoert naar nederland destijds. Helaas heb ik daar verder geen adres ofzo meer van.
|
||||
|
||||
Die eerste foto van Sponzer is in Eelde gemaakt !!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt mij meer op deze: http://www.watercooled.nl/bezochtem...estanden/87.jpg maar ik ben kleurenblind dus kan het mis hebben |
|
||||
|
||||
zijn we er al achter
|
|||
|
|||
Als ik het goed heb is deze van iemand uit Lichtenvoorde geweest, stond toen hij hem verkocht op ATS cup velgen en was een GLI. Stond toen te koop op VW Fanatics in 2008
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt hij was van mij, das inderdaad mijn oude jetta 1 gli de kleur was origineel (zie je ook wel eens op golfjes 1) (groen met een honing tint) nummer weet ik zo niet meer. was ter extra bescherming in de blanke gezet maar hierdoor is de honing gloed een beetje vervaagd. (in de kofferbak is ie nog wel helemaal zoals ie vanuit de fabriek kwam incl kleurcode sticker) auto heb ik gekocht van de eerste nederlandse eigenaar, die had m uit oost duitsland of nog verder weg naar hier gehaald. heb m een nieuw onderstel en plattere bandjes gegeven, motor weer netjes gemaakt, interieur weer strak getrokken bescheiden muziekje erin gezet enz enz, een dik jaar in in de zon rondgereden en daarna helaas moeten verkopen omdat mijn kever uit 58 een geld injectie nodig had. (was 1 van de moeilijkste beslissingen ooit was echt geil op die wagen!!!) de ats'en waren originele dus geen repro's en echt bijna als nieuw. damn ik krijg zo weer tranen in de ogen! (brian als je dit leest en je wil/moet m weer verkopen bel me dan je hebt mijn nummer!) de auto heb ik verkocht aan ene brian en volgens mij woon hij net boven zwolle in de omgeving. laatst nog gesproken en hij heeft de achterschermen vervangen en laten spuiten, want deze waren door de buitenlandse eigenaar slecht naar binnen geslepen en geklopt. de auto komt alleen in de zomer naar buiten net als dat ie bij mij deed. dit is wat ik weet dus hou de ogen open in omgeving van zwolle!!! groeten manfred. (die gast helemaal rechts in beeld) Last edited by mac83 : 14-01-2011 at 00:08. |