![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kreeg deze onderdelen bij mijn Golf 1
waarvan ze zijn weet ik niet misschien niet allemaal van golf 1. een vreemd iets (voor luchtfilter??) zitten 2 aansluitingen voor 2 vacuumslangen aan ![]() ![]() soort van sensor schakelaar die je in kan drukken. ![]() een gebeund iets maar wat is het? ![]() oliedrukschakelaar en sensor van de radiateur? ![]() 1 of ander rubber ![]() ![]() ![]() soort van overbrengingsventiel? ![]() En dit motorblok nog onbekend wat het is (lijkt op een 1100 of 1300) motorcode niet gevonden , maar er staat op de cilinderkop '84? Dus dan zou dit blok van Golf 2 moeten zijn past die dan voor een Golf 1.1 van 1978? Zit overigens stalen luchtfilter op. ![]() ![]() beugeltje ![]() Hier vond ik 2 van ![]() alvast bedankt ![]()
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. ![]() - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven ![]() Last edited by CAR-POOL : 04-01-2011 at 23:36. |
|
||||
|
||||
![]() 1 -
2 - 3 overbrenging van je schakelstang 4 sensor van olie en temp 5 - 6 - 7 zit bovenaan in de buurt van je nokkenas onder je kleppendeksel en gaat olie door 8 - 9 Beugel om je downpipe aan je uitlaatspruitstuk te bevestigen. 10 ken ik van zien maar kan het ff niet plaatsen, zal straks ff in de garage kijken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() 2- afslagklep carburateur (zit in carb gedraaid aan de zijkant)
8- steunstangetje koppelingskabel, om m netjes rechtop te houden (niet echt nodig) 10- zijdelings lager krukas
|
||||
|
||||
![]() je motor lijkt heel veel op de mijne, een 1.1 dus. Maar kan ook zijn dat het zomaar een 1.3 is.
|
|
|||
|
|||
![]() klopt weer ,,,,
|
|||
|
|||
![]() Motor is denk ik een 1.1 met motorcode GG