|
||||
|
||||
Vuurwerk
Zijn hier nog vuurwerk freaks??
Ik heb net vanmiddag al een gedeelte besteld voor rond 500€. René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Doe eigenlijk al een paar jaar niet meer aan vuurwerk..puur omdat ik het zonde van het geld vind.
Maar heb vandaag een leuk pakketje gekocht voor 5 tientjes met wat sierpotten en vuurpijlen. that`s it..
|
||||
|
||||
Ik heb nog 2 pakjes rotjes liggen van vorig jaar, vind het wel best, ga veel liever bier drinken en oliebollen eten (en naar de top 2000 luisteren )
|
|
||||
|
||||
Ik heb vanmiddag mijn vrouw helemaal stijf gevloekt, ze had samen met mijn zoon voor ruim 100 euro gehaald. Als ze nou voor 20 euro had gehaald, dan had ik die 80 euro mooi kunnen besteden aan adapters.
Ik vind het zo zonde van het geld.
|
||||
|
||||
normaal kocht ik ook altijd wel voor paar 100 heb dit jaar ook aangeschaft maar weer verkocht geld moet ergens vandaan kome als ik de planne heb om over maand of 4 fiat eruit te doen. en een vw aan te schaffe
|
|
|||
|
|||
Quote:
Grapje????? Ik koop niks, ik krijg meestal wel wat van mijn maat die het verkoopt . Dus dan heb ik altijd wel wat van die giga donderslagen hier liggen |
|
|||
|
|||
wij verkopen het 3 dagen per jaar en kan het de 31ste niet meer zien zal wel met een pakketje van 50 euro thuis komen denk ik
|
|
||||
|
||||
ik heb 10 jaar vuurwerk verkocht en toen kon ik het tegen een mooie prijs kopen (er wordt echt heeeeel erg goed verdiend op vuurwerk) en dat deed ik toen ook.
Nu koop ik wat minder maar meestal wel mooier, bijv een paar stevige pijlen en één grote doos met 500 schoten siervuurwerk. Ik zit nu trouwens al 3 jaar achter elkaar in Oostenrijk met de jaarwisseling en hier kent men (in de bergdorpen) eigenlijk alleen maar pijlen en knalvuurwerk. Dus ik heb vandaag in de SUPERMARKT maar een pijlenpakket gekocht. (ook alvast weer voor vagfest 2010 een pijltje apart gelegd) |
|
||||
|
||||
Mooi hoor vuurwerk, maar drank en vuurwerk gaan niet samen dus niks gekocht en ga ik voor het eerste
|
||||
|
||||
Pijlen pakketje Ã* 50euri.
|
||||
|
||||
Zit op 4 hoog, uitzicht over heel Arnhem, gratis vuurwerk voor mij.
Plus dat het vuurwerk hier in de winkel niet bijzonder is, eerder zonde van je geld....
|
||||
|
||||
Quote:
Nee sorry, geen grapje. Maar dit valt nog wel mee vergeleken met een paar jaar terug. Toen haalde ik het zelf op uit bv, België toen kwam ik ongeveer op zo'n 1500. En aangezien het steeds moeilijker word om in België aan de grotere dozen te komen ben ik daar maar vanaf gestapt. Ik en een paar kameraden van mij, ook freaks. Hadden we een paar jaar terug samen voor zo'n 3500€. Zelfs de politie kwam kijken en zei niets we kregen alleen een paar duimen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Je kan je geld beter opzuipen dan kapot knallen..
|
||||
|
||||
Wederom sorry, maar ik ben geen drinker.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
ik heb vorig weekend ook heel me kofferbak vol geladen en nog wat op de achterbak
pas er niet meer in (audi a4)
|
||||
|
||||
voor een 95,- aan pijlen gekocht en voor 20,- van die kinder pakketten voor onze zoon van 5 met van die knalerwten en trektoutjes etc
|
|
||||
|
||||
20.000klappen En nog wat potten voor 50 euro. Zijn genoeg gekken hier in de straat die veel meer hebben. Kan ik daar ook net zo goed heen kijken En hou zelf nog wat geld over voor in de auto te steken
|
|
||||
|
||||
ik doe niet aan vuurwerk, ik rook al genoeg geld op . Koop er liever bier voor met oud&nieuw, en wat ik overhou gaat wel weer op aan auto's
|
|||
|
|||
koop eigenlijk ook een paar jaar geen vuurwerk meer, meestal vier in de jaarwisseling bij vrienden en steek ik een paar dingetjes van hun aan.
dit jaar gaan we lekker samen weg en zei mijn meissie nu wil ik toch eigenlijk wel iets van vuurwerk meenemen dus dat doen we dan maar