|
||||
|
||||
Welke chip/poeli combo polo G40...
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere chip met poeli voor de G40. Het is de bedoeling om met de originele kat en spruitstuk te blijven rijden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met bepaalde setjes van firma's?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die van Bar Tek heb ik inderdaad gezien. Iemand ervaring met deze chips of misschien met die van maxrpm (g-laderseite.de)?
|
|||
|
|||
Ik lever Bar-Tek. Is gewoon goede software met goede kwaliteit onderdelen.
Heb vroeger ook een Bar-tek type 3 set in m'n g40 gehad en dat liep zeer goed. Daarna JD software op maat omdat ik meer ging aanpassen. Maar voor verder standaard motoren zijn deze setjes prima. Met g-ladersite en poloperformanceparts heb ik persoonlijk geen ervaring. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor jouw terugkoppeling. Zelf heb ik altijd goede ervaringen met BAR Tek gehad. Alleen heb ik daar nog nooit een chip gekocht. Voorlopig wil ik hem lichtjes kietelen. Het serieuze werk is wat voor in de toekomst als het blok helemaal gereviseerd is
|
||||
|
||||
Quote:
beste zijn die van g-laderseite en dan Vw4ever effe mailen.. beste chips die er zijn voor g40 of turbo,s.... de rest is meestal allemaal rotzooi, wat trouwens ook lekker vooruit wil is zo,n becker en bentler ecu.... trekt de klinkers uit de grond.. jammer genoeg heb ik de mijne al verkocht anders had je die eens kennen testen, dan was je meteen verkocht denk.. Last edited by richard-polo : 27-03-2012 at 10:55. |
|
||||
|
||||
ik monteer eigenlijk alleen maar van JD en heb daar nooit problemen mee
|
|
||||
|
||||
is ook niet zo heel moeilijk zo,n chip monteren
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die van g-laderseite sprak mij ook al aan... Waarom moet ik dan Vw4ever mailen? Zo'n B&B chip zal inderdaad goed lopen ja
|
||||
|
||||
VW4ever
http://www.vw4ever.de/framenew2.htm
En dan onder vw-tuning daar staan de set-ups... {zijn dezelfde als van G-laderseite} Jeroen dik is natuurlijk ook een goed adres maar waarschijnlijk een flink stuk duurder! Bar-tek heb ik geen ervaring mee. |