|
||||
|
||||
originele hol. rocco gti '83
|
||||
|
||||
nette prijs en ziet er netjes uit onder de kap. Wel altijd eerst in het echt bekijken
|
|||
|
|||
Is hier 20 minuten van me vandaan. Ik heb niet alle verstand van auto's, maar zou best vd week wel even willen kijken voor iemand van hier die van ver komt.
|
|
|||
|
|||
deze man wil de auto niet apk keuren. hij zegt dat hij 100% is maar apk erbij ziet hij niet zitten?.
en hij zei dat hij een 4 deurs zocht. . nu is het ineens wegens een auto van de zaak is ook geschorst kan niet mee gereden worden. ik zou maar eens heel goed kijken. als je naar deze rocco gaat kijken |
|
||||
|
||||
Volkswagen Scirocco 1.8 GTI 1983 Wit
dat ding is toch grijs ? of zie ik het niet zo scherp vandaag |
|
|||
|
|||
ik ben vandaag bij deze man geweest samen met maatje van me voor corrado, die hij ook weg deed, en het is een eerlijke man die echt liefhebber is van vw met name scirocco, maar hij heeft idd auto van de zaak gehad, en heeft de corrado ook verkocht om een 4 deurs auto te gaan halen ivm het gezin. Hij heeft zelf nog een type 1 sirocco die hij zelf helemaal heeft gerestureerd. Verkoopt naar mijn weten geen rotzooi en is erg aardig. Hij doet de scirocco zo weg omdat hij geschorst staat en geen apk er op wil doen ivm tijd enzo..dat is alles wat ik ervan weet.
|
|
|||
|
|||
gewoon goed kijken. en het risico nemen om zelf te keuren. .. met de evt gevolgen. of niet als je geluk hebt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is wel eens vaker zo, Erwin G60 heeft een rocco mk1 gehad die een originele bruinmettalic lak had. maar ding stond als wit op kenteken. Dit lijkt me trouwens geen originele kleur, maar weet het niet zeker.