|
||||
|
||||
Foto's g40
Hallo allemaal , ik ben bart .
ik ben 27 en kom uit oostvoorne. Ik ga morgen kijken bij een polo g40 en als alles bevalt koop ik hem het gaat om deze advertentie http://auto.marktplaats.nl/volkswag...-1994-rood.html ik heb wel behoorlijk wat ervaring met auto's ( heb 4 jaar als 1e mnt bij VW/Audi gewerkt ) , maar ik zou toch nog wel wat tipswillen horen van de liefhebbers . Ik heb ook een foto van de motor ruimte gekregen en dit zag er netjes uit het enige wat me niet beviel was een open luchtfilter. als ik de auto natrek staat hij als genesis maar ik zie hier weinig van , hoe kan dit? ik hoop op reacties Last edited by Bart83 : 01-01-2011 at 14:28. Reason: aankoop |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:34. |
|
||||
|
||||
Vandaag de auto gekocht
goed nagekeken , geen roest , motor loopt netjes , geen rare geluiden uit g lader . onderhouden door volkswagen monteur . Mist alleen de hoedeplank en jammer dat er een webasto dak inzit maaja je kan niet alles hebben . Is het wijs om mijn g-lader uit elkaar te halen om he even goed te beoordelen? en is het nodig het riempje te vv Polo is uit '92 en heeft 125.000 gelopen , rijd verder prima |
|
||||
|
||||
mooie aankoop
ik zou zeggen fotoooooooo `sssssss |
|
||||
|
||||
Hier de foto's
|