|
|||
|
|||
mk2 vr6 ombouw
Hey jongens,
Ik heb wat vragen omtrent een vr6 ombouw. Ik heb een 1.6 carb uit '86, dit rijdt wel leuk maar wil op den duur wel wat anders. Één van de dingen waar ik aan zit te denken is een vr6. Hierover heb ik wat vraagjes: - hoe zit het met omkeuren, hoorde dat dit lastig is. - is er in Amerika ooit fabrieksaf een mkII vr6 geleverd? - kan ik een corrado vr6 het beste als basis pakken? - zijn er nog veel dingen die ik aan mijn auto zou moeten aanpassen? - ik schat dat een ombouw rond de 3000 euro gaat kosten, wat denken jullie? Verdere tips, opmerkingen en ervaringen zijn altijd welkom! Groet, Justin |
|
|||
|
|||
Omkeuren is op dit moment niet zo lastig meer, als je het netjes doet, laat je hem bij het rdw keuren, dit zal je een paar tientjes kosten.
In Amerika is nooit een MK2 VR6 geleverd, zelfs de 16v zijn daar al zeldzaam. Een Corrado schijnt inderdaad het makkelijkst te zijn omdat alle ombouw delen het meeste overeen komen, hiervan kun je op VWvortex info vinden. Brandstof pomp niet vergeten, de oude kan niet genoeg brandstof leveren. Voor de rest, kijk wederom even op VWvortex. Ik denk dat het zo duur kan worden als je zelf wilt. Kun je goedkoop een nette C kopen, en zelf alles ombouwen, zal het je geen 3000 euro kosten. Succes.
|
|||
|
|||
super, bedankt!
Ik ga even kijken op VWvortex |
|
||||
|
||||
Hou er maar goed rekening mee dat het misschien zelf iets meer als 3000 euro gaat kosten. Er zijn hier zat leden die het al eens gedaan hebben, mss even de search funtie gebruiken.
Succes met de verbouwing.
|
||||
|
||||
of neem eens een kijkje op www.mk2vr6.com daar vind je alle info die je nodig hebt.
|