|
|||
|
|||
Geldklem
Hallo
Ik weet niet waar ik het moet plaatsen maar ik zoek een Volkswagen of een GTI geldklem (moneyclip). Enkel kan ik dit nergens vinden. Als je iets weet of je hebt dit of kan dit maken mag je mij altijd contacteren. mvg Frederik |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het niet bestaat eigenlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
huh ?? ikke-niet-snap......
|
|||
|
|||
Quote:
Het staat gewoon ontzettend fout. Ik werk in een winkel en dan zie ik soms ook zo'n geldklem met grote flappen geld er tussen. Vind ik zo zielig en sneu staan. Ga zelf toch ook niet elke maand mijn complete loon pinnen en in mijn portemonnee stoppen en maar showen hoe 'veel' geld je wel niet hebt. Maar goed, moet iedereen ook zelf weten natuurlijk.
|
||||
|
||||
Ok, op zo'n manier !! Inderdaad.....ik heb niet eens zoveel dat die klem dat vasthoud...hahahaha
|
|||
|
|||
misschien is deze man wel een handelaar, en ja dan voorkom je niet dat je meestal met redelijk veel knaken op pad moet. toch!?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Veel geld op zak oke. Maar dan ook zo opzichtelijk met een geldklem? Ik stop het wel fijn in mijn portomonnee.
|
|||
|
|||
idd een handelaar en vind een portefeuille onhandig :-)
|
|
||||
|
||||
Pinnen mag!!. Ook voor kleine bedragen. Hiervoor zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.
|
|
|||
|
|||
Zou ook wel een geldklem willen maar heb helaas weinig om er tussen te doen...
|