#1
|
||||
|
||||
16v pl kabelboom aansluiten 1.5JB
Goedenavond allen,
Ik zit al heel wat dagen te surfen naar informatie van een 1.5 naar 1.8 16v PL. Ik heb zo goed als alles op orde staan. Maar nu zit ik met een struikelblok; de kabelboom. Ik kan een PL aankomen helemaal compleet met kabelboom, bak, zekeringkast. Maar hoe moet ik hem aansluiten? De zekeringkast uit de MK2 in mijn golf maken. Of de 16v kabelboom aanpassen op mijn huidige zekeringkast? In mijn ogen lijkt mij het makkelijkst om de zekeringkast van de Golf 2 in te bouwen en daar alles op aan te sluiten. Klopt dit? Maar hoe krijg ik de rest (verlichting, claxon, etc) op die Golf 2 zekeringkast? is dit plug&play? Heeft iemand niet een schema of een word-bestand wat ik moet aanpassen om de motorkabelboom aan te passen. Alvast bedankt
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#2
|
||||
|
||||
Het is trouwens een kabelboom , motor etc uit een 08-1989 Golf 2. Dus ik meen een nieuwe zekeringkast.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#3
|
|||
|
|||
Nee dit is nog de oude zekering kast. Ik zou de zekering kast van de golf 2 pakken.
Elec. schema: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LWUH8KIGDQ3E.pdf
__________________
Kever 1959 |
#4
|
|||
|
|||
Welk jaar is je golf?
Je kan gewoon je eigen zekering kast houden als je een zekering kast hebt met steek zekeringen. Deze is precies het zelfde als die van de golf 2 met het oude type zekering kast. (die jij bij je blok hebt dus) En ik heb precies de zelfde swap gedaan dus ik weet zo ongeveer wat je moet doen.
__________________
Jetta mk2 |
#5
|
||||
|
||||
Mijn golf is van 1980. Één van de eerste met brede achterlichten meen ik. Het is trouwens een 1.5 carburateur.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#6
|
|||
|
|||
Dan moet het precies gaan.
Bij mij paste het ook gewoon alleen moet je de brandstofpomp zelf ergens aansluiten.
__________________
Jetta mk2 |