|
||||
|
||||
groene knipperlicht lampje brand
Ik heb een probleempje met mijn golfje 1 (1.6D).
Bijna continue brand opeens het groene lampje in het dashboard van het knipperlicht. Soms gaat hij heel even wat zwakker branden en ook af en toe een tikkend / ratelend geluid achter het dashbord vandaan. Alles doet het verder prima, knipperlichten, lampen, dashboard, rijden. Kan het een vocht probleem zijn door het weer en zo ja waar dan, welke stekker? (Het knipperlicht relais heb ik al even los gehad en weer terug geduwd maar dat is het niet.)
|
|||
|
|||
check de stekker achter op de zekeringkast eens . Geloof dat als je die stekker er uit haalt, dat dan dat lampje zwak blijft branden geen idee waarom
|
|
||||
|
||||
Ik heb het laatst ook gehad. Had een van mijn kinderen de alarmlichtschakelaar "half' ingedrukt. Toen bleef het groene lampje ook branden.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook bij mijn golf 2.
Maar bij mij blijft die altijd constant branden. Ik heb er nooit wat aan gedaan want alles doet het gewoon. Ik denk dat het een massa probleem is achterop je teller huis o.i.d.
|
||||
|
||||
Oke bedankt voor de reacties. Ik zal eens kijken of ik het met de tips kan verhelpen.
|
||||
|
||||
klinkt inderdaad als alarmlichtschakelaar! ff heen en weer klikken, anders misschien een andere proberen?
|
||||
|
||||
kan ook massa zijn, de massa van je tellerbak zit aan je kleppendeksel
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, ook bij een diesel?