![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek n lip voor aan me bumpert,
liefst omg brabant, of kan zo'n ding verzonden worden? Grtz Rick |
|
||||
|
||||
![]() Voor het eerste type smalle bumper, of het nieuwere type G60 bumper?
|
|
|||
|
|||
![]() en de laguna lip kun je beter ori halen, kost nog geen 50 euro dacht ik!
|
|||
|
|||
![]() Nou het zit zo, ik heb een lip nodig voor onder mijn micra k10. Heb gehoord dat een MK2 lip, en een laguna lip wel passend zijn..
smal of dik model zal ik even vragen.. Misschien weet Gertjan het wel. |
|
||||
|
||||
![]() Dun MK2 lipje is vrij goed toepasbaar, flexibel genoeg om vrijwel altijd te passen. Heb er ook wel eens 1 onder een alto geknutseld. Een dikke mk2 lip zou ik niet doen, ik denk dat die te veel gaat vervormen bij het pas maken en daardoor echt niet mooi gaat staan. Van waar uit brabant ben je? Ik geloof dat ik nog wel e.e.a. heb liggen.
|
|||
|
|||
![]() Aha, bedankt iig !
moet dus een dun model hebben. Kom uit het deel rechtsonder van brabant. Someren, nog onder eindhoven /helmond.. Dus toch nog een eind rijden. Is zo'n ding te versturen? en wat moet ie kosten |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet zo niet of ik 1 heb, maar heb een redelijk voorraadje lippen/voorspoilers liggen. Dus als je nu uit de buurt kwam hadden we even kunnen passen of er iets tussen zit wat relatief makkelijk past. Verzenden van zo'n ding lijkt me niet heel handig.
|
|||
|
|||
![]() Jongens, ik heb er inmiddels een op zitten. Opgehaald op de lokale sloop. (heeft anders bar weinig, maar met dit had ik geluk)
Meteen de zaag erin gezet, haha ![]() ![]() deze kan dus close |