|
||||
|
||||
diesel pomp lekt wat nu.
mijn diesel pomp lekt wat is wijsheid, en ruilpomp halen of zelf mee beginnen.
ik heb wel een vraagbaak, maar kan er niet zoveel over vinden. vandaar hier mijn vraag wat te doen. hij lekt voor bij de bevestiging aan de motor. heb even een foto erbij gedaan, daar waar de pijl staat wordt hij nat. |
|
||||
|
||||
zelf eerst even naar kijken johan...ruil pomp is zo gehaald misschien is het wat kleins en is het zo opgelost bel me anders maar even dan kijken we er wel even naar.
gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb al even gekeken, ik ga morgen wel even wat rond bellen. o ja heb trouwens ook boutjes en moertjes. gr johan. |
|
||||
|
||||
o ja heb trouwens ook boutjes en moertjes.
gr johan.[/QUOTE] dat is toch verekte makkelijk johan gr pieter. |
|
||||
|
||||
voor zalie niet lekken,als ik het zo zie lekt ie bij de gas-as.kun je wel zelf doen,goed afmerken waar ie heeft gestaan en goed opletten met lospakken.gelijk ook het busje vervangen.
|
||||
|
||||
@monark. breng ze van de week wel ff langs.
@de pul. wat zou daar dan moeten lekken dan, zit daar een keerring in of zo iets. |
|
||||
|
||||
nee een rubbertje,maar dat busje is van koper/brons/messing whatever en dat slijt in,dan dicht het rubbertje niet meer af.
|
||||
|
||||
Quote:
klopt precies gerben..is wel een bekent probleem komt vaker voor dank u voor de info. gr pieter. |
|
||||
|
||||
oke dan kijk we daar ook meteen even naar.
maar als de motor loopt en geef wat gas dan komt de diesel daar waar de pijl staat op de foto. en ik zie geen diesel bij de gashevel lopen, want die zit namelijk wel hoger. maar ga morgen zeker nog even een keer goed kijken. in ieder geval bedankt voor de reactie. |
|
||||
|
||||
Bij de startversneller achterop de pomp lekken ze ook vaak.
|
|
||||
|
||||
ik heb er al een anderer pomp op gezet.
maar hij lekt bij dat moertje boven de aandrijving, daar zit en stelschroef in met een rubbering. |