|
|||
|
|||
Golf 3 Gti Edition 75dkm 1e eigenaar
|
||||
|
||||
Als je het mij vraagt klopt hier het een en ander niet. Volgens mij is een Edition nooit uitgegeven in Dark Burgundy... En het Recaro interieur met blauwe motief is enkel te vinden icm blauwe carroseriekleur...
Zover ik weet kon je alleen kiezen uit rood, blauw, zwart, groen en zilver
|
|||
|
|||
Quote:
In Duitsland kun je als ''klant'' bij VW alles op en aan een nieuwe auto bestellen hoor! Heb zelf vroeger een Vr6 (met slechts 85000km gekocht) gehad in een Fire&Ice LC4V kleur,dit noemen ze een SK kleur bij VW.kleur op klantwens en zo kan dat ook met kleur en uitvoering van het interieur!want hier zat ook de zwart met mintgroene Recaro's in gemonteerd af fabriek. Zucht...........had ik hem nog maar..... Anyway.dit is een erg mooie en originele en in nieuwtaat verkerende Mk3 GTI voor een hele mooie prijs! die ik er graag bij had willen hebben!! Maar ja heb er al 3.... |
|
||||
|
||||
Hoe kan je dan controleren of het maatwerk ab werk is of gerommel achteraf?
|
|
|||
|
|||
Quote:
even een fahrzeug-grundaten/typegoedkeuring aanvragen bij PON als je de auto hebt ingevoerd . en in elk onderhoudsboekje zit op de eerste pagina een sticker met uitvoering/motorcode/bak code etc daaronder staat een hele serie code's,elke code staat voor een optie/uitvoering. Hier nog een ''sticky'' topic ervan. en hier een handige website Last edited by Geditionone : 03-12-2010 at 16:47. |
|
||||
|
||||
dat onderhoudsboekje lijkt me dan het enige zinvolle. Anders kom je er na de koop achter en voel je je misschien belazerd:P
|
|
|||
|
|||
Quote:
Allereerst moet er bij zo'n kilometerstand altijd wel een onderhoudsboekje bij zitten lijkt mij....ook om de km-stand hiermee te controleren wel handig ,is echter geen goeie graadmeter als NAP alhier in NL bij NL geleverde auto's (wat bij ingevoerde auto's eveneens niet echt klopt!omdat vaak voordat auto word ingevoerd de kmstand nog even word terug gezet,en dan klopt de NAP kmstand immers altijd.... ) zoals ik ook in mijn eerdere post zet!! Fahrzeuggrund-daten/typegoedkeuring aanvragen!!(adhv het chassisnummer!) daar staat precies in hoe de auto destijds van de band af is gerold,en met welke optie's en achter in de kofferbak tegen de achterplaat tussen de achterlichten staat eveneens eenzelfde sticker als in het onderhoudsboekje waar de uitvoering op staat |