#1
|
|||
|
|||
trommelremmen naar schijfremmen
hallo
zou graag mijn trommelremmen op mijn achteras vervangen door schijfremmen ik vind her en der er iets over maar niets concreets! zou heel de auto ook graag ombouwen naar 5x100 en met grotere remmerij.. bvb vr6 ofzo.. iemand info? alvast bedankt! heb dat how to documentje eens gelezen he maar snap de ballen van dat taaltje! Last edited by sandro : 10-02-2011 at 17:22. |
#2
|
||||
|
||||
achter kun je van een vr6 of gti nemen en voor ook achter moet je wel ff de remleiding aanpassen en als je toch alles los hebt neem dan ook gelijk de rembekrachtiger mee
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#3
|
|||
|
|||
Er staan complete vr6 setjes te koop voor ongeveer 200 euro.
Dan heb je een complete achteras met remmen en de voor fusee`s met remmen en klauwen. Dan heb je gelijk alles om je auto om te bouwen. Kijk wel even of je buitenste homokineeten in je fùsee`s passen.
__________________
Jetta mk2 |
#4
|
||||
|
||||
Heb nog een complete set liggen. Mag voor € 125,- weg.
Zitten nw achterremklauwen op. Verder compleet met fusees, schijven, klauwen, handremkabels en achterastappen ook compleet erbij.
__________________
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
vanaf waar moet je de remleiding aanpassen? en is de rembekrachtiger anders of wat?
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#6
|
||||
|
||||
de rembekrachtiger van de vr en gti of gti tdi zijn verschillend latere bouwjaren hebben met eds en een regelapparaat aan de bekrachtiger net zoals de g4 enz. je moet de achterste leiding iets inkorten zodat de remslangen op de remleiding past
de homokineten was ik ff vergeten deze kun je bestellen via ebay.de voor 20 euries neem dan ook gelijk de veerpootlagers mee voor 7 euro per stuk ik heb de mijne omgebouwd naar vr6 syncro remmen gelijk aan de tt met een bekrachtiger van een gti/tdi ik moest alleen het plaatje van de fuseekogel iets omboren. de ombouw is een verschil met dag en nacht ik had ook geen andere keuze met de nieuwe pd motor.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#7
|
|||
|
|||
is een achteras van een gti of vr6 niet breder als een originele achteras?
@dasher stuur me eens wat info hierover heb al horen vallen dat de homokineet niet overeen komt maar is dit makkelijk op te lossen? btw ik heb een tdi van 97 maar zonder abs??? is dit mogelijk? net zoals geen airbags rarara.. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb dus een 2.0 8v variant gt met 115 pk, heb ik dan dezelfde rembekrachtiger als gti/vr6? de koperen leidingen moet ik dus inkorten? ik heb bij mij de wiellagers kapot voor, en achter is eerdaags ook aan vervanging toe,dus vandaar dat ik dan gelijk schijfremmen achter wil en wat groter voor hoelang was je bezig met de ombouw?
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |
#9
|
||||
|
||||
kan ik niet precies zeggen heb ik tegelijk gedaan met de pompverstuiver ombouw maar als je alle materialen goed voor elkaar hebt en een brug hebt ik het vrij vlot te doen ik denk een dag of 2
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#10
|
|||
|
|||
mijne ligt totaal uit elkaar
tot de laatste bout en hangt aan een spit, is een project zonder einddatum gewoon een bom van een mk3 te bouwen op basis van een tdi.. wil alles tot de puntjes hebben..daarmee ook zoveel vragen en zoveel details gevraagd |