|
|||
|
|||
Oldtimer golf 2 diesel 1985 schroefset matzwart
Let op; dit is een opknapper, er zit wat werk in!
Vanwege tijdgebrek (studie), verkoop ik deze golf 2 turbodiesel oldtimer uit 1985. Hij is matzwart gerold, maar niet 100% netjes. Ook zit er een schroefset onder en een VW Corrado interieur in. Ook Iron cross heldere koplampen en je krijgt er een sportstuur bij. De golf heeft momenteel een 1.9 td blok uit een golf 3 1994. Motor loopt erg zuinig, heeft +/- 140.000 gelopen, heb ik papieren van. Nieuwe remmen, heel jaar APK. Zoals boven staat, zit er wel wat werk in: - Mogen wel 2 nieuwe voorbanden op - Andere deuren erin doen vanwege ontbrekend scharnierlager, ook kan hij niet op slot - Motor tikt; waarschijnlijk de kleppen - Verbruikt wat olie en koelvloeistof - Schakelt wat lastig; bij de derde versnelling synchroniseert de bak niet, dan moet je even wachten tot je geluidloos kunt schakelen Auto is dus nog niet helemaal af, zo moet er nog wat bedrading aangesloten worden. Hij rijd wel gewoon, ik rijd er wekelijks in. Gaat weg op stalen wielen. Email wordt elke dag meerdere keren gelezen, dus als je interesse hebt, stuur een mailtje forumprijs: 900,- Linkje Marktplaats |
|
|||
|
|||
heb je de golf nog
|
|
|||
|
|||
dat wil ik ook wel weten
|
|
||||
|
||||
Hij was volgens mij al in september verkocht. Het was er een met een groene matte motorkap met een rat erop gespoten.
|