|
||||
|
||||
Klaas-jan z'n jetta 1
Na mijn golf 2 te hebben verkocht vorige week aan yordy ook hier van het forum was het tijd voor wat anders , waar ik altijd al van droomde een jetta 1 liefst een 5 deurs is het ook geworden .
Het is een 1.3 , gister op gehaald uit N.H. verder een hele stakke auto ben eigenlijk de 2e eigenaar maar heb hem gekocht van een oom zegger van de 1e eigenaar , die hem (de 1e eigenaar)helemaal heeft getectyleerd overal waar je maar kunt bedenken zit dat spul zelfs onder de motorkap of dat nu zo mooi is weet ik niet maar hij roest direct niet op die plaatsen . Oh ja zit een dikke uitlaat onder die gaat er straks als eerste onder vandaan . Hier alvast de 1e foto's later meer . THE ONE : Plannen: - laat dat maar aan mij over .
|
||||
|
||||
leuke jetta, ik zou alleen die Stinger onder je achterbumpert halen en een stock eind pot plaatsen....
|
|
||||
|
||||
Haha, die uitlaat kan gewoon echt niet, onder zo'n opa auto
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad dat lijkt echt helemaal niets op . Veel plezier ermee . René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
netjes ding zo op de foto Klaas jan
zal er volgende week even op letten in Noordhorn als ik na 4 week weer aan het werk moet teminste knap uitlaatje idd .... Last edited by Alberto : 15-08-2008 at 07:22. |
|
||||
|
||||
knappe auto klaas-jan
wit is the shit wel he
|
||||
|
||||
leuke wagen lijkt veel op die van mij, maar die uilaat whawhawha
hey maar, wat zit er voor een grill in? lijkt wel of er nog extra ronde lampen naast zitten en lijkt het zo of hebben ze de uitlaat opening groter gemaakt? Last edited by mischatdi : 15-08-2008 at 10:55. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd wat de plannen zijn, de kleur heeft hij gezien de huidige trends helemaal mee
|
|
||||
|
||||
Leuk gebakje!
Is dat normaal die strip tussen spatbord en achterbumper?
|
||||
|
||||
Dat is volgens mij een accessoire. Heb ook zoiets op mn MK2 zitten..
|
|
||||
|
||||
leuke jetta ziet er goed uit op de foto dat wordt weer zkken met die handel en weer helemaal old skool zeker.
heeft wel wat die uitlaat |
|
|||
|
|||
Dikke eind pijp...
|
|
||||
|
||||
Nice car!!! Grtz!!!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Ja echt een super auto, hij rijdt helemaal nieuw (heb hem zelf naar het heitelan gereden) En van buiten ook zeer strak. En natuurlijk gaat die uitlaat eronder vandaan.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie s meer fotos volgen later .
druk druk !!!
|
|||
|
|||
Met de BBQ zeker....
|
|
|||
|
|||
Grappige wagen en veel plezier er mee.
ps. als je het echt druk hebt dan kun je dat niet 2x zeggen :P |
|
||||
|
||||
Meer Fotos
Heb vanmiddag nog even wat fotos gemaakt van de binnen kant van de jetta interieur komt later weer vergeten.
Tectyl let op je bent gewaarschuwd !!! In de koffer bak overal zit het , zelfs in de kofferklep !! Om het te verwijderen zal wel een hele klus worden denk ik en waar mee kijk in de koffer laat ik het mooi zitten maar onder de motorkap lijkt het foei lelijk vind ik niet lekker fris lijkt net of de motor gebarsten is . Heb ook de stootstrippen eraf gehaald en dit lijkt een stuk beter vind ik . Verschil. Nu maar gauw naar beneden met de jetta , gaat weer een mooi projectje worden maar doe het lekker rustig aan . Nog nwe sier strippen er op (chrome). andere velgen orginele uitlaat. En moet nog een een andere besteurders stoel in die is kapot die fotos een andere keer .
|
||||
|
||||
vind dit een hele mooie jetta
dat tectyl(ml) had ik ook op mijn vorige golf..wat een werk omdat er een beetje af te krijgen.had alleen de moter ruimte gedaan trouwens. zit er ook niet voor niets succes met je jetta |
|
||||
|
||||
mooi ding en je begint goed, ben benieuwd hoe je dat gaat doen met die chrome strips...want zijn erg lastig te vinden aan gezien het een jetta is en 5drs...
|