|
|||
|
|||
Golf Syncro
Beste forumers,
Ik heb al lange tijd een droom(project) wat ik graag zou willen realiseren. Om een beetje in de richting van mijn droom te werken ben ik opzoek naar een goede basis. Het gaat om een golf mk2 een originele syncro. Velen hebben bezwaar tegen een vier deurs. Ik niet het mag zowel een 3 deurs als een 5 deurs zijn. Het liefst met een stalen dakje (origineel). De bodem moet echt keihard zijn, hier en daar wat roest of schade is niet erg. Wordt toch opnieuw gespoten en al, maar mag niet teveel kosten. Een vereiste is niet jonger dan 1986. Alle tips/verwijzingen zin welkom. Gr jim |
|
||||
|
||||
Zoiets zoeken we bijna allemaal wel
Succes met de zoektocht
|
|||
|
|||
syncro
Quote:
Een speld in een hooiberg dus Ik heb er wel wat voorbij zien gaan, maar de prijzen zijn gewoon niet leuk meer. Vooral als je al een hoop erin gaat stoppen. Nu ze een beetje ontdekt zijn wordt er veel voor gevraagd. Grzzzz |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies wat je zegt en Geditionone ook al laat zien, ze zijn er wel maar de meeste verkopers weten ook wat ze waard zijn
|
|||
|
|||
Quote:
tja het is wat je veel noemt...? Ik vind het nog redelijk meevallen... Als je echt zoiets wil hebben dan lijken mij zulke prijzen redelijk,en als je er toch een klein project van wil maken,en zo'n auto weer helemaal strak en in de originele staat wil hebben/maken dan verdiend het zich op de duur immers altijd weer terug.zeldzame VW's zijn nou eenmaal geld waard! gr; Guido |
|
||||
|
||||
Wat wil je globaal uitgeven? Heb nog 1 staan 3 deurs.
"(PM)
|
|||
|
|||
Quote:
Wat lees ik nou Guido, redelijk. De jongens halen de auto's op uit Duitsland tussen de €400 en de €1000. Maar vragen het dubbele (minimaal). Denk dat ik het maar uit Duitsland ga doen via een kennis van mij daar. Heb er al een paar gemist voor hele schappelijke prijzen. Grzzzzzzzzzz JIm |
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt me handig dan ja Jim invoeren van zo'n Golf stelt niet zo heel veel voor,zit geen BPM meer op(maar reken daar wel je transportkosten,kentekenkeuring/APK kentekenplaten/verzekering etc etc nog bij) en als jij ze voor dat geld kunt krijgen in Dld moet je daar idd RAP 1 weghalen. Succes |
|
|||
|
|||
Quote:
Weetje wat nou ook leuk is, mensen vragen tegenwoordig zoveel geld, niet normaal. Gewoon Woeker! Deze auto heb ik op ebay weg zien gaan voor €1200 zoveel, en wat vragen ze voor zo'n auto die 100 km van de grens zat! Kijk zelf maar: http://link.marktplaats.nl/396970160 Grzzzzzzzzzzzzzz Jim |
|
||||
|
||||
Kameraad van mij heeft er volgens mij nog 1 staan. Vraagprijs €2500.
Kleur rood.