|
||||
|
||||
Graag info over: Rust is not a Crime plaatjes.
Al jaren vind ik ze geweldig en na wat speuren op internet zie ik dat het vaak een gespoten plaatje is en had op het net al iets gevonden om het uit te snijden....
Na vele mislukkingen, sneeën in mijn vingers en een hoop ergernis omdat het plaatje gewoon veel te klein was om uit te snijden wil ik jullie advies Waar haal ik zo,n voorbeeld plaatje vandaan en graag een zo groot mogelijk die een a4 vel volledig beslaat. |
|
||||
|
||||
Gewoon het plaatje wat je hebt uitvergroten in photoshop (of paint, kan ook) naar a4 en uitprinten. De kwaliteit is niet zo belangrijk aangezien je het toch uit gaat snijden
Niels
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk kan Razma (forumsponsor) je ook wel aan een sjabloon helpen.
|
|
|||
|
|||
ja hoor, als je het wil spuiten maak ik gewoon een "omgekeerde" sticker.... Dus plak je er op, spuiten en sticker er eraf halen. ;-)
|
||||
|
||||
heb je hier een plaatje van?
|
|||
|
|||
@ topicstarter of ik ?
|
||||
|
||||
Dank voor de tips heren !
Ik ga hem uitvergroten zoals Neill zei en de polo moet low budget blijven met dat soort dingen want het is een winterauto! |
|
||||
|
||||
Quote:
Evt ga ik in de toekomst wel gebruik maken van jou stickers wanneer mijn audi klaar is. Wil nog een aantal grote ringen voor op de deuren en een grote sticker voor op de voorruit met quattro en op de achterkant audi en quattro |