|
|||
|
|||
originele 83/84 Golf 2 GTI rood op de sloop Peize
Vandaag ging ik naar onderdelen opzoek na Peize
En kwam ik een originele GTI van ik denk 1984 tegen met de geplakte GTI strepen nog , interieur was een beetje verkleurd , maar verder nog helemaal compleet. Deze zijn tegenwoordig ook wel aardig zeldzaam! De auto zag er nog redelijk goed uit Ook stonden er vele porsche's 924's en 944's. Van wie die was geweest mocht de auto nooit meer op de weg komen en moest gesloopt worden. jammer maar helaas misschien handig voor onderdelen
|
||||
|
||||
Naam van deze sloop?
|
|
||||
|
||||
Er zit maar 1 slopery in Peize ,dus dat zal Veening zijn.
|
|
|||
|
|||
wist niet dat je kon bepalen of de auto nog ooit de weg op mag als je hem naar de sloop brengt? dacht dat de sloperij nu eigenaar is, en dus bepaalt wat er mee gebeurt??
|
|
||||
|
||||
In belgie is het z dat wanneer de auto officieel op de sloop is aangeboden deze eig nooit meer de weg op mag.
Als je geluk hebt kan je wat me de sloopeigenaar regelen maar normaal zal ie blijven staan. Je kan natuurlijk alles overbouwen naar een leeg casco he
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is juist, echter kan je soms de auto kopen van de sloperij mits het kenteken niet afgemeld is. zo heb je voor weinig geld weleens een geinig wagentje. (met werk )
|
|||
|
|||
Slooppremie auto... Maar als het chassisnr eruit gehaald word mag hij gewoon weer weg hoor..
|