|
||||
|
||||
MIVW 2010
Hoe was het
|
|
|||
|
|||
Zoo net terug van een etentje bij het Van Der Valk Hotel!
Had een mooi plekje aan het raam keek naar buiten en zag de 1e gasten al onderweg voor Mivw meeste reden zelf maar stonden er ook''n paar op de trailer! Ben er helaas neit zelf bij... MickaD
|
||||
|
||||
Scheen dat men al heel vroeg voor de poort stond, ik zeg kom maar met die foto's!
|
|
||||
|
||||
Ik ben net thuis heb genoeg gezien maar waarschijnlijk ook genoeg niet gezien haha foto's komen eraan
|
|
|||
|
|||
Zeer dikke auto's gezien. Was verbaasd dat de golf van Henk niet aan de rechterkant vh terrein stond opgesteld... Ben normaal niet voor zwarte skirts en achterbumper maar wat een apparaat!
Binnen in de loods ook een aantal zeer dikke wagens gezien waaronder met schalesitze alsook fel gekleurd interieur in de 2 Engelse golf V's. |
|
||||
|
||||
Wat een niveau
Super meet ! |
|
|||
|
|||
Hoe krijg je Polen, Nederlanders, Duitser, Oostenrijkers, Fransen, Belgen, Engelsen en Luxemburgers bij elkaar ? Zoiets kan je over laten aan de heren van MIVW. Vandaag vond het jaarlijkse MIVW event plaats op het vliegveld van Valkenburg. Na de regen van vorig jaar was de hoop op zon gesteld. Gelukkig voor de heren liet de zon ....
Preview: Wil je de hele reportage zien ? Ga dan naar http://www.carbonvision.nl |
|
||||
|
||||
ook weer terug, leuke locatie, goede relaxte sfeer, heerlijk weer, en heel veel mooi auto's!!
top heren! |
|
|||
|
|||
Een eet tentje extra was niet mis geweest.
Verder was het niveau idd hoog, maar vooral binnen. Was super! Plaatjes volgen, ook al heb ik er niet veel. Ronduit vergeten door het om me heen kijken.. |
|
||||
|
||||
Net terug, top locatie!
Kan even niet de foto's van m'n goede camera uploaden, maar heb ff wat snap-shots voor degenen die niet konden komen voor de poort nog eentje op de terugweg Helaas kon ik met dit camera'tje binnen niet echt goede foto's maken. Stond echt heel veel mooi spul tussen. EN heb op de Volksforum stand 2 shirts en wat stickers gescoord! . |
|
||||
|
||||
super geslaagde meet geweest indeling vond ik ook veel gezelliger zo als vorig jaar!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooie auto's....mooi weer...mooie locatie....rij bij de catering......mooi kut...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo'n topmeeting met een ongelofelijk aantal bezoekers en dan toch nog iets te zeuren neem dan je eigen bammetjes mee man! @ the heren en dames van mivw; 't was weer een topper van jewelste....overtrof vorig jaar zowel qua weer als het aantal (zeer hoogwaardige) wagens......ben bezig met de dikke 300 foto's te bekijken/ selecteren/ online knallen.....
|
|||
|
|||
MIVW did it again!!
Voor mij de meeting van het jaar
|
||||
|
||||
heb maar 4 foto's gemaakt, was vrij vroeg weer weg
|
||||
|
||||
Ik zeg waanzinnig mooie wagens en mooi weer
ben benieuwd hoe groot het volgend jaar is
|
|||
|
|||
Net thuis. Bizar druk. Mooie wagens. Mooi weer. Ik zal morgenavond de foto's eens uitzoeken/uploaden.
|
||||
|
||||
mooie meeting, was er pas rond 14 uur maar was nog genoeg moois te zien. Zeker in de hallen heel veel bijzonder spul.
|
|
||||
|
||||
ook weer thuis,was met de (standaard) passat afgereisd...
supermeet! erg dik spul,uit alle hoeken van europa.