![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe kun je het beste van de bbs rs velgen de lak er af krijgen.
Stralen met zand of glasparel ? Heb ook al van zuurbaden gehoord? Heb al verhalen gehoord dat het niet mooi glad wordt als je straalt? Of bedrijven die specaal velgen ontlakken? En ik heb geen zin om te schuren tussen al die hoekjes en gaatjes... Misschien licht opschuren maar alles eraf schuren of gewoon de hele boel opschuren wordt me gewoon te veel werk... En heeft iemand misschien een goed adres om dit evt te laten doen of is er hier iemand op het forum die het goedkoop kan ? En wat betreft het coaten. Altijd zie ik prijzen per velg. Zou het dan veel goedkoper zijn als je alleen een hart wilt coaten ? En hoe zit het met gewoon spuiten ? Houdt dit goed op de harten van de velg of is coaten vele malen beter met al dat remstof etc... Graag al jullie ideen, tips en adviezen. |
|
||||
|
||||
![]() waar kom je vandaan? zou ze even naar drachten naar rinzema brengen.. doe ik ook met al mijn velgen.. ontlakken voor 12,5 per velg ( wel even de bandjes eraf, loodjes verwijderen en ventielen eruit
|
|||
|
|||
![]() vraag eens aan erik van velgrenovatie
groeten johan |
|
||||
|
||||
![]() Ik woon in de buurt van arnhem haha
![]() drachten lijkt me ietsje te ver.... wil het budget laag houden door zo veel mogelijk zelf te doen alleen het ontlakken en coaten wil ik uitbesteden. Moet je trouwens de banden op een bandenapparaat er af halen of kun je ook de boutjes allemaal los draaien en de ring er af halen waarbij de band gelijk mee komt ? |
|
|||
|
|||
![]() Dat laatste gaat niet. Had ik ook al geprobeerd..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
banden apparaat dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gewoon ff langs ronden rijden, je weet de weg
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Absoluut ! Wil ze alleen niet elke keer weer lastig vallen met zulke dingetjes. Ze hebben wel wat beters te doen toch ![]() |