|
||||
|
||||
Remie
Hallo ik ben Remie (19) en kom uit 's-Gravendeel. Sinds begin september ben ik in het bezit van een Golf mkII TD uit '85. Ben er waanzinnig blij mee. Hij rijd prima qua uiterlijk zit er nog wel werk aan. Ben flink te keer gegaan met Commandand 4 waarna de lak er echt weer top uitzag! Heb er al een schroefsetje ondergeschroefd en het staal zwart gespoten. Ook het interieur al veranderd.
Ophalen Flink boenen Interieur Hoe hij er nu bij staat |
|
||||
|
||||
Leuk Golfje Vele fijne en veilige kilometers toegewenst.
|
|
||||
|
||||
Kijk alweer een 85er Golf er bij
Mooie wagen ! Gr Siep |
|
||||
|
||||
Welkom, leuke Golf.
|
||||
|
||||
welkom!
geweldige foto dit
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Leuke Golf, net de mijne, maar dan wel mooi. Gaaf kapsel trouwens!
|
||||
|
||||
welkom!
die ziet er nog goed uit. wat zijn je plannen ermee??
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties! De Golf wil ik weer netjes opknappen. Hij staat nu al op winterbanden daar komen in het voorjaar andere wielen voorin de plaats. Ik wil ook de nodige plekken onderhanden nemen. Misschien geheel overspuiten, wel de originele kleur behouden. Motor ietsjes opschroeven, maar geen gekkigheid.
|
|
||||
|
||||
jo reem net topicje man!! maar ik mis je stuurtje nog?? ik zie je van de week wel man!! of kan ik beter in je topic kijken naar je golf dan zie ik hem ook nog eens;-)
|
|
||||
|
||||
die camera waarmee die foto gemaakt waar ik net omlaag buk om in die emmer te zitten heeft trouwens maar MINIMAAL last van chromatische abberatie... check mijn shirt man één grote paarse vlek. misschien van de week foto's maken?? want dit is eigenlijk geen porum natuurlijk die nokia pics.. laten we ook eens zien dat we fotografie studeren;-)
BAM!! |
|
||||
|
||||
ouwe zou het niks zijn om jouw stalen velgen te verbreden voor winter 2011??
8j en 9j ofzo??? deze vond ik nog trouwens: p.s. is wel een mk1 maar gaat om idee!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Da's je aura jonge! BAM!
|
||||
|
||||
Quote:
haha nou dat zou mooi zijn breadfan!! paars als aura is namelijk de kleur van een ontwikkelde ziel |
|
||||
|
||||
Quote:
dan klopt het dus als een bus,dat wist ik nl. niet
|
|||
|
|||
hey remie ,
Golfke ziet er vet uit man , mooi interieurtje kerol , zal hem nog wel keertje in het echt bewonderen , veel succes ermee , coole foto's man hahah , |
|
||||
|
||||
dat is 'em dan hoor...
|