|
||||
|
||||
Project daily Golf 2 TDI
Zo ik zal nu eindelijk ook maar eens een project hier plaatsen.
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten dat mijn daily Audi A3 1.8T de laan uit moet en dat er een belasting vrije Golf 2 voor terugkomt. Afgelopen donderdag zijn ik en mijn kameraad Andre in Kampen bij een Golf 2 1.6 automaat wezen kijken, op de foto zag de auto er goed uit dus hebben we maar een autoambulance mee genomen. Daar aangekomen wisten Andre en ik meteen al, deze gaat mee terug naar Friesland. De prijs was goed dus opladen maar. Ik heb de auto gekocht op duits kenteken, dus ik zal komende week eerst een afspraak maken bij de RDW, voor een Nederlands kenteken. De plannen zijn een dikke TDI zoals een 110 of 130 pk liefst het laatste, vervolgens een beetje opleuken met wielen en een schroefset. Het is de bedoeling dat ik het gewoon lekker rustig aan ga doen. Zo nu eerst foto,s Last edited by VeeDubber : 04-08-2010 at 15:54. |
|
|||
|
|||
Een goed begin is er, maar ik zou als ik jou was nog ff wachten om naar RDW te gaan want als je klaar bent moet je weer naar RDW om het op kenteken te zetten. Of is dat niet de bedoeling?
In iedergeval suc6 gr
|
||||
|
||||
Leuke basis Bas ! word weer een leuk project !
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie's mannen, en ik hoop er wel wat leuks van te maken.
Ik heb vandaag ff gebeld met de RDW, en een afspraak gemaakt voor 18 augustus, voor een kenteken. Dan eerst ff een paar weken toeren, en op zoek naar wat onderdelen, en als de slechtere dagen dan aanbreken dan ga ik hem ombouwen. De stuurbekrachtiging heb ik al gevonden, want dat is een pre !! |
|
||||
|
||||
MKII TDI........
|
||||
|
||||
Super een tdi in mk2. Komt er een pompverstuiver in?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja zo als het nu staat wel, ik moet nog ff kijken wat voor 1, maar ik denk een 130 pk, maar wie weet........??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Knap hoor, dat je dat allemaal klaar krijgt .. beetje motor+steunen inbouwen gaat nog wel, maar die kabelbomen vind ik echt niks aan!! |
|
||||
|
||||
Word een mooi Project Basjeeeeeee
Gaat helemaal goedkomen. Ja voor kabelbomen moet je bij bas zijn !Die krijgt alles aan de praat Gr Siep |
|
||||
|
||||
Mooie projectjes die MKII TDI Succes!
|
||||
|
||||
nice,succes ermee
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en dat is juist hetgene wat ik leuk vind, de inbouw opzich vindt ik niet zo spannend |
|
|||
|
|||
Hobbybas... gaat vast goed komen met een rappe Diesel.
Net zoals dat witte ding van Hugo...! Zie je binnenkort op het bootje weer!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja heb ik nu al zin, en ja het wordt net zoiets als Hugo maar dan blauw |
|
||||
|
||||
Al begonnen? Duurt lang
Wordt vast weer een leuk bakje |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Juist de kabelbomen zijn het leuke aan de ombouw. Wel leuke plannen, en een MK2 TDI rijdt altijd mooi.
|
|||
|
|||
ziet er goed uit bas mooie basis voor een dikke oliestoker.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt, mijn kameraad heeft ook een golf 2 met 130 pk TDI rijd super en goedkoop |
|
|||
|
|||
Altijd leuk zulke projecten , mocht je een komplete motor zoeken dan heb ik er nog wel een paar .
Golf4 of golf 5 , wat jij wilt... |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat ik het hopen We zijn nog de laatste dingen aan de mijne aan het doen en dan gaan we de eerste kilometers maken, ik ben benieuwd. En dit project ga ik zeker volgen, altijd cool om te zien dit soort projecten