|
||||
|
||||
originele cruise control valt uit
ik heb een type 3 tdi 110 pk van 1997 met originele cruise control.
Ook heb ik een parrot ingebouwd op de originele bedrading maar als nu mijn telefoon over gaat of als ik de telefoon gebruik valt de cruise control uit. Ik moet hem eerst van contact afzetten voordat ik de cruise control weer kan gebruiken. Wie o wie kent dit probleem en lan mij helpen? |
|
|||
|
|||
heb je de parrot op de bedrading van je radio ingebouwd? of heb je de draden voor de parrot ergens achter het dashboard vandaan gevist? want ik bouw op de zaak meer dan regelmatig een parrot in en van dit probleem heb ik nog nooit gehoord..
|
||||
|
||||
Het is mogelijk dat je een spanningsval creëert wanneer de parrot ingeschakeld wordt.
Als de parrot samen op de bedrading van de cruise control hangt kan hij hierdoor mss uitvallen. Bij mijn weten moet je het hele zaakje aansluiten via de bedrading van de radio en dan zou dit normaal niet kunnen?!
|
|||
|
|||
nee idd en een parrot is ook bedoeld om met je radio aan te sluiten daarom zitten er ook iso stekkers aan..
|
||||
|
||||
ik heb de parrot gewoon op de bedrading van de radio gemonteerd met de iso stekkers al vanaf het begin maar hij valt uit als de telefoon overgaat.
Het is op de originele bedrading aangesloten. |
|
|||
|
|||
maar je hebt hem ook gewoon met isostekkers gemonteerd?
heb je soms een luxe radio met navigatie erin dat er toevallig een toerentalsignaal naar je radio is getrokken mischien dat die daarom stoort??
|
||||
|
||||
nee het is gewoon een simpele mp3 radio met usb verder niks
|
|
|||
|
|||
ik zou als ik jou was even de parrot uitbouwen en dan kijken wat die doet.. en dan stap voor stap de parrot inbouwen en dan na elke stap even kijken of die stoort of niet dan weet je gelijk waar die op stoort..
ik heb echt nog nooit gehoord dat een parrot stoort op cruise control