|
|||
|
|||
(andere vraag) auto start niet meer
hallo
ik heb nog een andere vraag de auto wil niet meer starten sinds de tank leeg is geweest heb er nu 20 liter benzine in gedaan maar wil nog niet starten de motorolie ruikt ook naar benzine terwijl er net nieuwe olie+filter op zit ik hoop dat jullie me kunnen helpen heb de auto nog niet zolang dus wil graag dat hij weer rijdt mvg mike Last edited by vwMD : 25-09-2010 at 19:50. Reason: (andere vraag) auto start niet meer |
|
|||
|
|||
ja deurpanelen passen wel volgens mij, kameraad heeft in zijn '89 corrado G60 een nieuw type (''93 VR6) bekleding ingebouwt, was geen probleem..
met het middenconsole kan ik je niet verder helpen.. mvg
|
|||
|
|||
past, maar kabelboom stekkers zal je moeten ombouwen als je bv electr ruiten hebt
|
|||
|
|||
oke dank u wel er zitten al electrische ramen op dus dat moet geen probleem zijn
nu zit ik met een ander probleem hoe kan ik het beste mijn motorsteun vervangen moet ik dan het de motor voor een gedeelt er uithalen of kan ik gewoon het subframe laten zakken |
|
|||
|
|||
ook al heb je elec ramen dan moet je de kabelboom nog aan passen omdat nieuw type andere schakelaars en ook nog op een andere plek heeft zitten
net als de bediening van de spiegels. IK heb evt nog een setje handgreepjes voor bij deze panelen te koop mocht je ze zoeken... |
|
|||
|
|||
andere vraag zie bovenste post
|
|
|||
|
|||
ik heb nog een andere vraag de auto wil niet meer starten sinds de tank leeg is geweest heb er nu 20 liter benzine in gedaan maar wil nog niet starten
de motorolie ruikt ook naar benzine terwijl er net nieuwe olie+filter op zit ik hoop dat jullie me kunnen helpen heb de auto nog niet zolang dus wil graag dat hij weer rijdt mvg mike |
|
|||
|
|||
niemand die mij ff kan helpen hij doet alles behalve lopen
hij vonkt,krijgt benzine mvg mike |
|
||||
|
||||
als je de tank helemaal leeg hebt gereden totdat hij ermee ophield, heb je waarschijnlijk rommel onderuit je tank je brandstof systeem ingezogen. zou proberen je leidingen en pompjes eens grondig te ontdoen van rommel. als het dan nog niet werkt heb je een ander probleem
succes
|
||||
|
||||
Ik zou ook gelijk het brandstoffilter onder de auto vervangen.
Deze zal waarschijnlijk nog nooit vervangen zijn. Krijgt ie wel een vonk?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
hij vonkt dus. maar brandstoffilter is idd een goed idee
|
|||
|
|||
Hij start al wel weer maar(moeilijk) de olie stinkt nog steeds naar benzine.
Ga vande week mijn koppakking vervangen. Ik vermoed dat het daar door komt en dan proberen we het nog een keer |