|
||||
|
||||
Antenne Golf IV
Beste Mede-forummers,
De winter is nog niet begonnen en het lijkt al alsof de antenne van mijn daily Golf IV uit 2002 kapot is gevroren. Om de spriet zelf zit een rubberen laagje en dat is dus gesprongen / gebarsten. Nu wil ik graag een goede en nieuwe antenne-spriet terugplaatsen, maar ik wil wel graag weten wat goede producten zijn en wat niet. Een kortere antenne (stubi?) vind ik erg mooi, maar ik wil niet inleveren op kwaliteit en ontvangst. Ben ik dan verplicht een originele Golf IV spriet te nemen ? Hopelijk hebben jullie tips en advies (en misschien wel prijzen en adressen) voor mij. Alvast bedankt voor alle moeite. Maniacmark |
|
|||
|
|||
Een orginele antenne spriet zal niet al te veel kosten, dus waarom zou je niet weer een orginele pakken als je een goed ontvangst wilt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een orginele korte(ca 20 cm lang) antenne van een polo 6R gemonteerd en mijn ontvangst is ook nog prima het onderdeel nr hiervan is 6R0 035 849
|
|
||||
|
||||
iemand enig idee van de kosten van origneel Golf en Polo 6R?
Mijn dichtsbijzijnde dealer zit wat ver weg en is niet heel erg behulpzaam aan de telefoon (hele antenne of niet :S) |
|
|||
|
|||
Een antenne kost +/- 15eu
|
|
||||
|
||||
Ben vandaag naar een andere dealer gereden.
Golf IV antenne is 25 euro nogiets. De Polo 6r antenne kwam op 17.92 € |
|
|||
|
|||
Dan zit ik er toch niet heel ver naast met mn 15 eu voor die polo 6r antenne
|
|
||||
|
||||
Ik vind het eventueel ook wel interessant om mijn antenne te vervangen voor een kortere, heeft 1 van jullie toevallig een foto van de polo 6R gemonteerd?
|
|
|||
|
|||
ik heb een foto ik zal m even uploaden
|
|
|||
|
|||
met de polo 6r antenne
|
|
||||
|
||||
Hey thnx voor de snelle service marcel
Ziet er inderdaad beter uit dan die standaard lange spriet |
|
||||
|
||||
en de ontvangst is minstens net zo goed kan ik nu beweren na een aantal dagen Golf IV met 6r antenne
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat ben ik ook helemaal met je eens |