![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het mede Golfers,
Heeft er iemand ervaring met het repareren van een gat in de zijkant van de rugleuning van de bestuurderstoel? Of weet iemand waar je dat kan laten maken? Andere ideeen ook welkom!! gr Maarten |
|
|||
|
|||
![]() www.lecarautobekleding.nl bel die maar even.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, ik heb op hun site gekeken..niet echt veel info.. Ik zoek het toch liever wat dichter bij huis..
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon de sloperijen af gaan.
Mijn zusje heeft een mk4 highline met de bestuurderstoel gescheurd en doorgezakt. Laat ik net toevallig afgelopen weekend bij een sloperij hier in de buurt een zelfde stoel vinden in nieuwstaat voor 50 euro. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
helemaal mooi als je een sloperij weet waar ze auto's uit engeland slopen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dan moet je bij Schaap-Bron wezen in Joure... daar staan 1 en al engelse auto's!
|
|
||||
|
||||
![]() Je kunt het eens proberen bij Hans van der Woude in Hallum, een echte tovenaar en perfectionist, in zowel herstel als compleet nieuw bekleden.
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor jullie reacties.. ik ga eens wat belletjes plegen..
|