|
||||
|
||||
schepper van de xp-60-pz gezocht
hallo allemaal
ik ben de nieuwe eigenaar van deze polo 2 classic. nu wil ik er binnenkort groot onderhoud gaan plegen maar weet niet van welke auto's ik wat moet bestellen. dit omdat er een frankenstein motor in ligt.en de rest ook niet geheel orgineel meer is. ik zou dus graag met de schepper van dit racemonster in contact komen ik zal hier ook verdere vorderingen neer zetten. groeten jeroen |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Die is van Serge Pot geweest uit ede op het 86c forum kun je allen over de auto vinden.
Staan trouwens leuke filmpjes op youtube van deze kontmobiel.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:24. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hierbij weer een paar vorderingen aan de auto.
vandaag de uitlaat laten maken door en bij een vriend van me omdat die gister avond ineens besloot om compleet op straat te gaan liggen. maar met een berg nieuwe rubbers en door 2 beugels eraan gelast te hebben zit hij nu gelukkig weer op de goede plaats. tevens heb ik de carbs voorzien van filters van pipercross en heb ik er een andere olie vuldop op gezet. dit omdat de oude dop alleen maar met een tang er vanaf wilde. ervoor: en erna: ook heb ik de xenon weer aangesloten en ook al moeten de lampen nog iets afgesteld worden ik kan nu teminste wat zien in het donker tot zover de vorderingen van dit moment |
|
||||
|
||||
cool man
nice ride er weer bij
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hee daar is me waggie gebleven (heb mijn account maarweer eens van het stof ontdaan .
|
||||
|
||||
en zo frankenstein is de motor nou ook niet echt hoor .
is een abu onderblok,met een 1,3 aanzuigmond voor de oliepomp en carter . aex drijfstangen en zuigers . abu koppakking , 3f cylinderkop (bewerkt en gebouwd door ondergetekende) dbilas nokkenas 292 met 10,9mmlift .eigenbouyw inlaat spruitstuk honda cbr 900 uit 2000 keihin 36,5mm carbs met afgestopte remluchtsproeier en 1,55mm hoofd sproeier. carbs zouden wel wat groter mogen voor meer eind vermogen ,maar zo rijdt de motor het lekkerste .(alsje de ontsteking en nok goed afsteltkun je 198km/hhalen ) versnellingsbak is een atv bak van een g40 . onderstel is van merwede .
|
||||
|
||||
en spottuning dat ben ik