|
|||
|
|||
20vt Ombouw Intresse?!?!?!
hallo heren en dames, vraagje ik kan nog aan een seat leon 1.8 20vt motor komen, [complete wagen] gaat om een 132kw uitvoering 180 pk dus, nou demonteren we eigelijk alleen maar audi en vw, MAAR ALS ER IEMAND VAN HIER INTRESSE IN HEEFT, OM ZIJN VW OM TE LATEN BOUWEN, BIJ ONS NAAR 20VT. wil ik de gok wel wagen en de complete auto laten komen. het hoort hier eigelijk niet thuis maar hier kijken wel de meeste mensen die in zoiets
zijn geintereseerd. vr gr niels en stefan |
|
|||
|
|||
en wat moet dat dan gaan kosten??, zou ook wel fijn zijn om te weten:P
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Zoiets moet er wel een keer komen, maar heb zelf de ruimte niet bepaald.
|
|||
|
|||
bij intresse stuur ff een pbtje ligt namelijk beetje aan wat je zelf ook graag wilt, kwa versnellingsbak, wat voor een motor er nu in je golf1 ligt enzo.
of golf2 corrado scirocco golf3 enzo. Last edited by Richard : 13-11-2010 at 22:46. |
|
||||
|
||||
graag even prijs vermelden voor de motor. eventuele extra kosten( inbouw/bakken etc) kunnen we per pb
|
|||
|
|||
oke prima motor 2000 euro, voor verdere kosten gewoon ff een pbtje doen wat er mogelijk is.
|
|
|||
|
|||
als iemand andere wensen heeft kwa inbouw van een andere motor kun je me ook rustig een pbtje sturen.
|