|
|||
|
|||
past een golf 2 achterbank in een golf 1?
ik had een vraagje klopt het dat een golf 2 achterbank niet plug en play in een golf 1 van 78 past?
gr michael |
|
|||
|
|||
Past niet volgens mij, golf 2 bank is breder, bij de aankoop van mijn mk1 kreeg ik er ook een golf 2 bank bij, kan er niks mee.
|
||||
|
||||
Past wel, ik heb er wel grotere dingen mee verhuisd
|
|||
|
|||
Compleet interieur en 2 kratten bier passen erin
Golf 2 bank past wel alleen de bevesteging is anders Golf 1 is met een lip onder een beugel en golf 2 zit met echte scharnieren,met bouten vast aan de auto |
|
|||
|
|||
past het nou wel of niet want de ene zegt van wel andere niet iemand die dit eerder heeft gedaan?
alvast bedankt gr michael |
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet past het niet, bank is veel breder.
|
|||
|
|||
Quote:
idd als je de achterbank plat gooit kan er heeeeel veel in
|
||||
|
||||
Nee, past niet echt mooi !! Heb het zelf geprobeerd. Qua afmeting valt het allemaal nog wel mee, maar de bevestiging is niet echt mooi pas te maken (of je moet heel creatief zijn).
Ik heb het zelfs geprobeerd door het onderste frame van een mk1 bank aan de mk2 bank te maken, maar qua model past dat ook weer niet mooi (i.v.m. bekleding).
|
||||
|
||||
Bekleding gewoon overtrekken laten op de golf1 bank.. kost ook niet het meeste..
|