|
|||
|
|||
BBS RS 15 inch 047 orgineel 4x100
Ik heb nog een set originele 15'' BBS RS 047 liggen,
met nieuwe naakappen en logo's,deze set is niet nieuw,heeft al wat jaartje's ''ervaring'' zal ik maar zeggen,en dus ook wat stoeprandschade,maar hier is zéker nog een héle mooie set van te maken dmv opnieuw spuiten/coaten en/of polijsten! Deze set staat naar mijn weten nog in de originele eerste lak. Ik weet dat deze set in org 4x100 niet gauw te vinden en dus best zeldaam is! De maten zijn steek 4x100 7 J x 15 ET 38 deze set is compleet met zgan 205-50-15 banden,dus monteren en aankomende winter er lekker mee rijden Vraagprijs en tevens forumprijs €850,- ieder ander serieus/reëel bod wordt in overweging genomen! meer info/foto's etc via PM/Mail of bel 06-43058564 Deze set BBS RS ligt mij niet in de weg,dus mag weg hoeft zeker niet weg. ,en blijven anders gewoon lekker droog en warm op zolder liggen maar ik zie ze graag bij iemand gepolijst en wel onder z'n mk1,mk2 etc terug ergens op een meeting Last edited by Geditionone : 26-08-2010 at 13:47. |
|
||||
|
||||
worden er ook vriendenprijsjes afgegeven?
|
|||
|
|||
Quote:
ieder ander serieus/reëel bod wordt in overweging genomen! dus doe eens een bod zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
Vandaag de nieuwe naafkappen binnen gekregen
Dus ff een ''UPJE'' met wat nieuwe foto's én een prijsaanpassing |
|
|||
|
|||
geen intresse in een set bbs rs 764 in 16 " 2 delig ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nope.geen inruil,ben al voorzien van een mooie andere set BBS Tevens weer ff in het zicht! |
|
|||
|
|||
Upjeuh!
|
|
|||
|
|||
Hoplaaaaa
|
|
|||
|
|||
Hupsakeeee.
niemand een orgineel setje BBS RS'jes onder z'n auto..... bieden mag nog steeds......beledigen niet! |
|
|||
|
|||
UP!!
Kunnen a.s zondag evt meegenomen worden naar VW Outlaws in Heerde |
|
|||
|
|||
En weer ff in het zicht!
(mooie set om klaar te maken voor VW Outlaws 2011 ) |